Przeglądaj

Kategoria: Mobile

Honor 10 – jak cena w stosunku do jakości?

Honor 10 to propozycja od siostrzanej marki Huawei. Ma on być tańszym odpowiednikiem Huawei P20. Doskonałe specyfikacje i atrakcyjna cena zachęcają do zakupu, a tym, co dodatkowo wyróżnia urządzenie wśród konkurencji, jest bardzo ciekawy wygląd. Czy warto zainwestować w ten właśnie model? Honor 10 zachwyca

iPhone 7 – dlaczego wciąż warto go kupić?

Premiera telefonu iPhone 7 miała miejsce w 2016 roku. Mimo upływu lat jest to urządzenie, po które wciąż warto sięgnąć. Oto kilka powodów. Nie lubisz zmian? Sięgnij po „siódemkę” Technologia smartfonów rozwija się w zawrotnym tempie, a patenty i pomysły, które królowały rok lub dwa

Jak stworzyć sieć Wi-Fi?

Skrót Wi-Fi wykorzystywany jest potocznie do nazywania technologii, która umożliwia nam bezprzewodowe korzystanie z internetu. Zasięg takiej sieci jest ograniczony, ale rozpiętość pod tym względem jest bardzo duża – od kilku metrów do nawet kilku kilometrów. Oczywiście jest on uzależniony od urządzeń, jakie są wykorzystywane

Baterie GSM – kompendium wiedzy

W urządzeniach telefonii komórkowej powszechnie wykorzystuje się baterie GSM, które jednak pod wpływem użytkowania lub wypadków losowych zużywają się. W takiej sytuacji zamiast kupować nowy smartfon wystarczy wymienić baterię. Na jakie czynniki zwrócić uwagę przy jej wyborze? Czy można przedłużyć jej żywotność? Formatowanie baterii –

Mobile w procesie zakupowym

Według specjalistów mobile wykorzystywany w procesie zakupowym porównywany jest do ekosystemu ze względu na swoją uniwersalność i spójność. Dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań nie może być on pominięty w procesie zakupowym w dzisiejszych czasach. Z punktu widzenia klienta, który niewątpliwie jest łowcą okazji niezwykle pożądane są

Reklama mobilna, czyli jak dotrzeć do Klienta

Smartfony i tablety stają się coraz popularniejszymi narzędziami komunikacyjnymi, wykorzystywanymi nie tylko do kontaktu telefonicznego czy przy pomocy SMS – ów, ale także do przeglądania internetu, czy dokonywania za jego pośrednictwem zakupów. Jak pokazują badania z urządzeń mobilnych korzysta 83% polskich internautów, a z roku