Browse By

Category Archives: Marketing

Dlaczego warto czytać czasopisma marketingowe?

Marketing wiedzie prym wśród najszybciej rozwijających się branż, w których specjaliści muszą stale aktualizować swoją wiedzę i poznawać nowe trendy. Z tego powodu wiele wiadomości, zanim pojawi się w książkach, wcześniej można przeczytać w magazynach marketingowych. Pozycje takie cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród

Jakie będą dominujące trendy w mediach społecznościowych w 2024 roku?

Media społecznościowe są czymś, co towarzyszy niemalże każdemu z nas w codziennym życiu. Aby samemu przekonać się jak bardzo, wystarczy spojrzeć do własnych statystyk dziennej ilości czasu, jaką poświęca się na wybranej platformie- chociażby na scrollowaniu rolek, sprawdzaniu newsów, przeglądaniu profili znajomych. Social media stały

Program lojalnościowy w małej i średniej przedsiębiorczości – jak zacząć?

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) często zależy od umiejętności budowania trwałych relacji z klientami. W tym kontekście efektywne programy lojalnościowe odgrywają kluczową rolę, pomagając nie tylko w utrzymaniu obecnej bazy klientów, ale także w przyciąganiu nowych. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym programom, takim jak te oferowane

Termotransfer – co to takiego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie konkurencja w biznesie jest coraz intensywniejsza, skuteczna promocja marki staje się kluczowym elementem budowania rozpoznawalności i lojalności klienta. W tym kontekście odzież reklamowa odgrywa niebagatelną rolę, pełniąc funkcję mobilnej tablicy ogłoszeń, która przenosi przekaz marki bezpośrednio do codziennego życia konsumenta.

Dlaczego warto zainwestować w kampanie Facebook Ads?

W dalszym ciągu Facebook to najpopularniejsza platforma społecznościowa na świecie. Oferuje szereg możliwości i jest świetnym miejscem dla osób prywatnych, influencerów, instytucji czy firm. Daje również okazję do planowania płatnych działań reklamowych. Kampanie Facebook tworzy się w Menadżerze reklam, który umożliwia precyzyjne określanie celów kampanii,