Przeglądaj

Kategoria: Mobile

Mobile w procesie zakupowym

Według specjalistów mobile wykorzystywany w procesie zakupowym porównywany jest do ekosystemu ze względu na swoją uniwersalność i spójność. Dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań nie może być on pominięty w procesie zakupowym w dzisiejszych czasach. Z punktu widzenia klienta, który niewątpliwie jest łowcą okazji niezwykle pożądane są

Reklama mobilna, czyli jak dotrzeć do Klienta

Smartfony i tablety stają się coraz popularniejszymi narzędziami komunikacyjnymi, wykorzystywanymi nie tylko do kontaktu telefonicznego czy przy pomocy SMS – ów, ale także do przeglądania internetu, czy dokonywania za jego pośrednictwem zakupów. Jak pokazują badania z urządzeń mobilnych korzysta 83% polskich internautów, a z roku

Coraz więcej czasu spędzamy ze smartfonem

Smartfon staje się nieodłącznym towarzyszem współczesnego człowieka, zastępuje komputer, telewizor, kalendarz, planner czy aparat fotograficzny. Jak pokazują badania własnego smartfona ma 83% Polaków, przeciętny Polak ma 3 urządzenia podłączone do internetu(czyli więcej niż przeciętny obywatel świata), a ponad połowa osób w wieku 16 – 24