Browse By

Category Archives: Marketing

Jak wypromować profil na Instagramie?

Atrakcyjne konto na Instagramie może przeistoczyć się w prawdziwe źródło dochodu, o czym przekonała się już niejedna osoba. Ilość obserwujących na Instagramie osób ma w tym przypadku ogromne znaczenie, ponieważ to ona staje się wyznacznikiem tejże atrakcyjności. Dla marek poszukujących osób do współpracy i tak

Plakat reklamowy jako wciąż aktualna forma reklamy dla twojej firmy

W czasie, gdy wiele działań marketingowych przenoszona jest do internetu, wydaje się, że druk plakatów przechodzi do lamusa. Wbrew pozorom jednak, plakat reklamowy to wciąż bardzo ważna i efektywna część marketingu, pozwalająca na przyciągnięcie sporej grupy odbiorców. Plakaty reklamowe widoczne są na każdej ulicy, w

Projekt strony internetowej dla twojej firmy

Strony internetowe – profesjonalne projektowanie stron www i tworzenie stron przejrzystych dla klienta to pewność, że szybciej zostaniesz zauważony w wyszukiwarce Google.  Stworzenie strony internetowej pozwoli na poszerzenie działalności Twojej firmy i zapewni Ci większą widoczność w sieci, dzięki optymalizacji pod kątem SEO. Strona www

Linki sponsorowane – jak z nich korzystać

Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką internetową dostępną na rynku. Przeciętny użytkownik ma domyślnie ustawioną tę stronę jako główną i nie ufa innym witrynom. To dlatego każdemu, kto zaczyna przygodę z zakładaniem własnej strony internetowej zależy na tym, aby była ona jak najlepiej widoczna w Google.

Backlight – bądź widoczny nawet nocą

Ponoć reklama jest dźwignią handlu. Ale czy na pewno zawsze tak jest? Przecież właściwie codziennie sami napotykamy się na reklamy, które albo nie są wystarczająco widoczne, albo wcale nie przekonują do danego produktu czy usługi. Jak to zmienić? Jednym z najbardziej popularnych obecnie rozwiązań jest

Dlaczego warto dorzucać materiały drukowane do wysyłanych paczek?

Niektórzy przedsiębiorcy wieszczą zmierzch materiałów drukowanych takich jak ulotki lub broszury. Jest to spora ignorancja z ich strony, gdyż drukowane materiały reklamowe wciąż sprawdzają się świetnie. Dzięki nim skuteczniej dociera się do grupy docelowej i zdobywa się szerokie grono stałych klientów. Sprawdź, dlaczego warto postawić