Browse By

Hasbro Inc nowym właścicielem marki Power Rengers

Power Rangers, czyli piątka superbohaterów w charakterystycznych kostiumach koloru: różowego, żółtego, niebieskiego, czarnego i czerwonego, którzy ratują świat przed różnorodnymi zagrożeniami – to marka znana na całym świecie. Jeszcze do niedawna jej właścicielem był miliarder z Los Angeles – Haim Saban, to się jednak zmieniło,

Webinar: Optymalizacja SEO w pigułce

To szkolenie przygotowane przez Internet – Planet, którego istotą jest zaznajomienie uczestników webinary z tematyką optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarki. Całe szkolenie kosztuje 399 zł i jest przeznaczone dla 5 osób. Według założeń twórców trwa ono 1,5 godziny po czym następuje runda pytań i

Marketing Progress we Wrocławiu

Czym zajmować się będzie w tym roku Marketing Progress? To już szósta edycja zainicjowanego przez Andrzeja Gruszkę spotkania ludzi marketingu z całej Polski. Tytuł tegorocznej konferencji nie jest jeszcze znany, organizatorzy zapewniają, że więcej szczegółów pojawi się w połowie maja. Pewne natomiast jest, że jak

V Kongres Dyrektorów E-commerce w Krakowie

Branża e-commerce z roku na rok rozwija się coraz prężniej, dlatego też już od pięciu lat organizowana jest impreza skierowana do osób odpowiedzialnych za zarządzanie w branży, do właścicieli sklepów online oraz dyrektorów sprzedaży prowadzących wielokanałową sprzedaż i marketing. Tegoroczny V Kongres odbędzie się w

Festiwal SEO w Katowicach

11 maja 2018 w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach odbędzie się siódma edycja Festiwalu SEO. Festiwal SEO to branżowa, która od siedmiu lat gromadzi specjalistów marketingu internetowego. W tym roku odbędzie się ona w Międzynarodowym Centrum Kongresowym nieopodal katowickiego Spotka. W ramach Festiwalu mają miejsce

AdWords – Jak skutecznie reklamować się w sieci

„AdWords – Jak skutecznie reklamować się w sieci” to webinar dostępny w strefakursow.pl, a przygotowany i prowadzony przez Roberta Hajduka – certyfikowanego eksperta Google. Szkolenie zostało pomyślane jako wprowadzenie do Google AdWords dla początkujących marketingowców oraz właścicieli firm. Jego zadaniem jest przybliżenie działania Google AdWords