Przeglądaj

Kategoria: Top tygodnia

Ogłoszono nominację do KTR

Konkurs KTR to nagroda za kreatywność w branży reklamowej. Event organizowany jest corocznie przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. W tym roku nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: Komunikacja, Design oraz Craft. W skład poszczególnych kategorii wchodzą: Komunikacja: Video, Audio, Print & Publishing, Out Of Home,

„Ręczymy za każdą butelkę”, czyli nowa kampania Kasztelana

Lokalność w reklamie Kasztelana Carlsberg wraz z początkiem maja atakuje kampaniami swoich marek, jedną z większych jest kampania reklamowa piwa Kasztelan pod hasłem „Ręczymy za każdą butelkę”. W dobie gdy ogromną popularność zyskują piwa rzemieślnicze wyrabiane w małych, lokalnych browarach Kasztelan także postanowił postawić w

4 minuty reklam w ciągu godziny

Rządzący proponują zmiany w Ustawy o radiofonii i telewizji, które zakładają skrócenie czasu nadawania reklam w telewizji z 12 minut do 4. Jak to wpłynie na branżę reklamową i medialną? PiS chce wprowadzić zmiany w prawie, które prowadziłyby do zmniejszenia czasu przeznaczonego na emisję reklam