„Ręczymy za każdą butelkę”, czyli nowa kampania Kasztelana
Lokalność w reklamie Kasztelana
Carlsberg wraz z początkiem maja atakuje kampaniami swoich marek, jedną z większych jest kampania reklamowa piwa Kasztelan pod hasłem „Ręczymy za każdą butelkę”. W dobie gdy ogromną popularność zyskują piwa rzemieślnicze wyrabiane w małych, lokalnych browarach Kasztelan także postanowił postawić w swoich reklamach na znaczenie lokalnej społeczności i zasobów w produkcji swojego piwa. W reklamach podkreślono, że Kasztelan wyrabiany jest w miejscowości Sierpc na Mazowszu, a produkcja oparta jest na najlepszym zbożu oraz wodzie, a przy wytwarzaniu pracują członkowie lokalnej społeczności.
Spoty prezentowane będą w telewizji
Spoty zaplanowano dla telewizji, będą one emitowane w TVN, Polsacie, TVP oraz w tematycznych kanałach należących do tych stacji. Spoty wyreżyserował Ben Jacks a odpowiedzialna za ich produkcję jest agencja Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks, posprodukcja należała do BadiBadi, a za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy – Initiative.
Źródło zdjęcia: https://www.signs.pl/