Browse By

Category Archives: Marketing

Jak sprawna obsługa klienta wpływa na sukces w handlu

W centrum wszechświata sprzedaży niezaprzeczalnie znajduje się klient i jego potrzeby. By im sprostać trzeba wykazać się elastycznością i refleksem. Jest to dużo prostsze, gdy w zasięgu ręki mamy narzędzia umożliwiające szybką komunikację z magazynem, księgowością i bankiem. Synchronizacja tych wszystkich funkcjonalności wymaga zastosowania dobrego

Jak promować firmę w czasie pandemii i nie stracić?

O pandemii koronawirusa można i należy rozmawiać w różnych aspektach – zdrowotnym, społecznym czy ekonomicznym, a więc i marketingowym. Wielu przedsiębiorców od miesięcy zastanawia się, jak promować firmę w tej niecodziennej sytuacji. Czy nadal warto inwestować w tanie gadżety reklamowe albo inne, stosowane przez lata

Cyber Monday – czym jest oraz gdzie szukać dobrych przecen?

Cyber Monday to istne święto internetowych wyprzedaży. W tym roku ze względu na panującą pandemię prawdopodobnie odniesie jeszcze większy sukces niż dotychczas! Sprawdź, gdzie szukać najlepszych okazji! Cyber Monday – czym jest i skąd się wzięło to święto? Od lat w Stanach Zjednoczonych istnieje zwyczaj

jak założyć gabinet dietetyczny

Jak założyć gabinet dietetyczny?

Poziom wiedzy Polaków na temat prawidłowego odżywiania oraz znaczenia diety dla zdrowia wzrasta z roku na rok. Coraz więcej osób dba o siebie i chce porzucić niezdrowe, często wyniesione z domu, nawyki żywieniowe. Taka zmiana nie jest łatwa, dlatego wielu ludzi poszukuje pomocy i wsparcia

Nowy wymiar naklejek z logotypem

Doskonalenie wszystkiego, co tylko możliwe przyczyniło się do powstania wielu nowych rozwiązań. Dziś naklejki będące emblematem z logotypem są nie tylko estetycznie wykonane, ale zaskakują ponadprzeciętną trwałością. Pod warunkiem, że zamówimy je u sprawdzonego producenta, możemy liczyć na to, że będą idealnym rozwiązaniem na miarę naszych potrzeb. Na

Jak obudzić w sobie innowatora, czyli jak w błyskawiczny sposób stworzyć ciekawy prototyp z pojemnika na odpady?

Realia współczesnego rynku wymagają od przedsiębiorców sięgania po innowacyjne rozwiązania, których powstawanie nie musi trwać w nieskończoność. Prototypowanie znacznie usprawnia tworzenie innowacji – w krótkim czasie można otrzymać wizualizację produktu końcowego, stworzoną stosunkowo niskim kosztem. Co ważne, powstały produkt może natychmiastowo zostać poddany ocenie docelowych