Przeglądaj

Kategoria: Newsy

Jak skutecznie ochronić nazwę sklepu internetowego?

Jeszcze niedawno rzeczywistość każdego z nas dzieliła się na tę online i offline. Dzisiaj nawzajem się one przenikają, stając się nieodłącznym elementem codzienności. Natężenie walki konkurencyjnej w sektorze handlu internetowego wymaga dużej elastyczności przedsiębiorców, aby pozyskać i utrzymać klientów. Jednym z kluczowych elementów wpływających na

Rusza kampania społeczno-edukacyjna „Kochasz? Odważ się na zmiany”

We wrześniu ruszyła kampania społeczno-edukacyjna „KOCHASZ? OdWAŻ się na zmiany”, której organizatorami są Polskie Centra Dietetyczne. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rosnący problem otyłości wśród dzieci. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Brandbay.pl. W ramach akcji oprócz darmowych konsultacji zaplanowano m.in

„Najlepsze z najlepszego”, czyli nowa reklama Okocimia

Nowy spot piwa Okocim, marki należącej do Calsberg Polska, prezentowany w ramach realizowanej od półtorej roku kampanii „Tu się waży z zasadami” to de facto sposób na pochwalenie się medalami, które zdobył Okocim podczas jednego z najważniejszych konursów branży piwowarskiej. W ramach sporu piwowarzy z

„Tysiące powodów do podróżowania” z PKP Intercity

Idea kampanii PKP Intercity rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” – ma to być odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie podróżujących na wygodne formy przemieszczania się. Bohaterami spotów są ojciec i jego siedmioletni syn, którzy podczas podróży pociągiem toczą błyskotliwe rozmowy dotyczące

Hasbro Inc nowym właścicielem marki Power Rengers

Power Rangers, czyli piątka superbohaterów w charakterystycznych kostiumach koloru: różowego, żółtego, niebieskiego, czarnego i czerwonego, którzy ratują świat przed różnorodnymi zagrożeniami – to marka znana na całym świecie. Jeszcze do niedawna jej właścicielem był miliarder z Los Angeles – Haim Saban, to się jednak zmieniło,

Napoje w woreczkach hitem lata 2018?

Napoje w woreczka w niektórych krajach świata są widokiem codziennym i nikogo nie dziwiącym, w Polsce nie mamy takiej tradycji, obserwując jednak branżę napojów należy przypuszczać, że mogą się one okazać hitem 2018 r. Napoje w woreczka w tym roku wprowadzą na rynek dwie marki: