Przeglądaj

Kategoria: Newsy

„Najlepsze z najlepszego”, czyli nowa reklama Okocimia

Nowy spot piwa Okocim, marki należącej do Calsberg Polska, prezentowany w ramach realizowanej od półtorej roku kampanii „Tu się waży z zasadami” to de facto sposób na pochwalenie się medalami, które zdobył Okocim podczas jednego z najważniejszych konursów branży piwowarskiej. W ramach sporu piwowarzy z

„Tysiące powodów do podróżowania” z PKP Intercity

Idea kampanii PKP Intercity rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” – ma to być odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie podróżujących na wygodne formy przemieszczania się. Bohaterami spotów są ojciec i jego siedmioletni syn, którzy podczas podróży pociągiem toczą błyskotliwe rozmowy dotyczące

Hasbro Inc nowym właścicielem marki Power Rengers

Power Rangers, czyli piątka superbohaterów w charakterystycznych kostiumach koloru: różowego, żółtego, niebieskiego, czarnego i czerwonego, którzy ratują świat przed różnorodnymi zagrożeniami – to marka znana na całym świecie. Jeszcze do niedawna jej właścicielem był miliarder z Los Angeles – Haim Saban, to się jednak zmieniło,

Napoje w woreczkach hitem lata 2018?

Napoje w woreczka w niektórych krajach świata są widokiem codziennym i nikogo nie dziwiącym, w Polsce nie mamy takiej tradycji, obserwując jednak branżę napojów należy przypuszczać, że mogą się one okazać hitem 2018 r. Napoje w woreczka w tym roku wprowadzą na rynek dwie marki:

Problemy Credit Agricole z outdoorem

Credit Agricole prowadzi aktualnie kampanię pod hasłem „I ja szanuję taką chęć słuchania”, jej twarzą jest Dawid Podsiadło. Kampania prowadzona jest między innymi w telewizji, internecie oraz na outdoorze i to właśnie ten ostatni kanał komunikacji stał się przyczyną problemów banku. Chodzi konkretnie o ogromną