Browse By

Category Archives: Marketing

Bounce Rate – co warto o nim wiedzieć w kontekście analityki internetowej?

Bounce Rate, czyli współczynnik odrzuceń w Google Analytics to jedna z ważniejszych metryk, która interesuje analityków internetowych. Dzięki niemu możemy określić stopień zaangażowania użytkowników na naszej stronie. Metryka ta może jednak często prowadzić do błędnych wniosków, jeśli nie jest mierzona w prawidłowy sposób. W naszym

Torby papierowe eko – najnowsze trendy

Wzrost świadomości ekologicznej konsumentów wpłynął także na wybory dotyczące technologii opakowań oraz sposobów transportu zakupów, prezentów i innych akcesoriów. Niedoceniany przez lata papier coraz częściej okazuje się niezwykle przydatnym surowcem przy produkcji różnego rodzaju toreb okazjonalnych, zakupowych i jako opakowania. Tym bardziej że oprócz walorów

Jakie korzyści daje marketing internetowy?

Prowadząc własną firmę przedsiębiorca często staje przed wyzwaniem związanym z jej właściwą promocją. Popularne niegdyś banery przy ulicach, wysyłanie ofert pocztą czy rozdawanie ulotek stopniowo tracą na znaczeniu. Wraz z rozwojem Internetu oraz wszechobecnych aplikacji mobilnych na znaczeniu zyskuje marketing internetowy. Jakie daje on korzyści

Personal branding, czyli jak stworzyć wyrazistą markę w sieci?

W XXI wieku właściwie każdy może stworzyć własną firmę, prezentującą asortyment dowolnego rodzaju. Nie każdy jednak wie, jak zrobić to dobrze, czego efektem są słabo prosperujące przedsiębiorstwa. W działaniach marketingowych najważniejsza jest odpowiednia strategia, dlatego też warto zwrócić się po pomoc do agencji marketingowej, która

No Thumbnail

Dlaczego warto prowadzić fanpage na Facebooku?

Fanpage, czyli własna strona na Facebooku stanowi obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane do reklamy w Internecie. Korzystają z niego nie tylko właściciele stron internetowych, czy blogów, ale również przedsiębiorcy, którzy reklamują swoje produkty oraz komunikują się z klientami. Czym dokładnie jest fanpage? Dlaczego warto go prowadzić?

Dlaczego warto wdrożyć w firmie digital marketing?

Zdalna komunikacja w przedsiębiorstwie jest w dzisiejszych czasach bardzo istotna, ponieważ wielu pracowników przeszło na home office. W dobie pandemii okazało się, że wykonywanie obowiązków w zaciszu domowym jest całkowicie możliwe i wygodne dla obu stron stosunku pracy. Dlaczego zatem zrezygnować z opracowania planu pozyskiwania