Przeglądaj

Kategoria: E-biznes

medialna perspektywa

eTradeShow – targi i konferencja dla e-commerce

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Jak sprzedawać na Amazon? Jak skutecznie zintegrować sprzedaż online i offline. Czy influencerzy sprzedają? Zapraszamy na nowe wydarzenie dla branży e-commerce – eTradeShow 2019. Kilkudziesięciu wystawców, 3 sceny konferencyjne, 26 prelegentów. Wyniki badania Koszyk Roku. Gra networkingowa, eCommerce Awards

spółka akcyjna

Prosta spółka akcyjna – nowa spółka dla startupów

Od marca 2020 wszyscy właściciele innowacyjnych przedsięwzięć biznesowych, działających w formule startupu, będą mogli skorzystać z nowego typu spółki – prostej spółki akcyjnej. Nowa forma spółki ma ułatwić startupom pozyskiwanie kapitału od inwestorów, który często jest kluczowym elementem ciągłego i dynamicznego rozwoju startupu. Nowa spółka

Długopisy reklamowe – przegląd najpopularniejszych model

Jakie gadżety sprawdzają się najlepiej w szeroko pojętej promocji? Bez względu na to, w jakiej branży i na jakim rynku działasz, długopisy reklamowe są zawsze dobrym rozwiązaniem. Pytanie więc nie, czy je zamówić, ale jaki model wybrać. A to może być spory dylemat, ponieważ odmian

Pożyczka dla firm, czyli jak znaleźć pieniądze na start-up!

Rozpoczynając swoją karierę, musimy pamiętać również o dobrych podstawach. Dla wielu początkujących przedsiębiorców ważne jest posiadanie kapitału na start. Jeżeli posiadają niezbędne pieniądze, mogą swobodnie otworzyć własne biuro, zadbać o właściwą kampanię marketingową, a także zadbać o dobrą kadrę pracowniczą. Skąd wziąć pieniądze na ten

pieniądze

Szybka pożyczka przez internet – jak to działa? Czy jest bezpieczna?

Wiele osób, które potrzebują szybkiego zastrzyku gotówki, rozważa możliwość skorzystania z pożyczki online na raty. Czy pożyczka przez internet to bezpieczne i opłacalne rozwiązanie? Gdzie szukać najlepszych ofert?     1. Szybka pożyczka – dla kogo? 2. Jak działa pożyczka przez internet? 3. Czy pożyczki

Jak sprawnie zorganizować imprezę firmową?

Sprawna organizacja eventu, niezależnie od tego, czy będzie to ekspozycja targowa, impreza plenerowa, czy też konferencja lub spotkanie firmowe wymaga sprawnej koordynacji wielu elementów. Jest to duże wyzwanie dla wyspecjalizowanych działów marketingu, a dla podmiotów nieposiadających dedykowanych do tego celu ekip może stanowić zadanie trudne