Browse By

Marketingowe trendy i antytrendy w 2018 roku

Marketing jest dziś tak szeroką i szybko zmieniająca się branżą, że chwila nieuwagi może dla firmy odbić się czkawką. Przedsiębiorstwa, które nie są na czasie z nowymi trendami, zwyczajnie tracą szansę dotarcia do użytkowników, a tym samym pozyskania potencjalnych klientów. Na co uwagę zwracają najlepsi

Video employer branding, czyli nowe trendy w rekrutacji

Źródłem sukcesu firmy zawsze są jej pracownicy. Obecnie coraz częściej obserwuje się trend zupełnie inny od znanego Polakom od lat, a więc to firmy walczą o pracownika, a nie odwrotnie. W związku z tym, że wśród pracodawców mają oni coraz szerszy wybór, to firmom zależy

No Thumbnail

Kluczowe trendy w e-handlu

Coraz więcej ludzi na całym świecie zamiast tradycyjnych zakupów w sklepach stacjonarnych wybiera sklepy internetowe. Ten trend dotyczy również polskich klientów. Dlatego branża e-commerce rozwija się w tak ekspresowym tempie. Jednak tak zwany e-shop to nie tylko niezwykłe udogodnienia dla klienta, który oszczędza czas i

RODO dla sklepów internetowych

Zegar tyka, a 25 maja- dzień wejścia w życia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych zbliża się nieubłaganie. Czego dotyczy? Co ma na celu? Jakie zmiany wprowadzi? Komu zwiększy uprawnienia a komu zwiąże ręce? Co grozi za ignorancję w stosunku do nowych przepisów? Jak przygotować się

Content marketing w budowaniu baz subskrybentów

Zasady uczestnictwa w webinarze „Content marketing w budowaniu baz subskrybentów” to webinar prowadzony przez Pawła Salę i dostępny we FreshMailu. Jest to szkolenie przewidziana jako webinariu w podanych na stronie firmy terminach lub istnieje możliwość pobrania go, już po zakończenia webinarium live ze strony FreshMaila.

Mobile w procesie zakupowym

Według specjalistów mobile wykorzystywany w procesie zakupowym porównywany jest do ekosystemu ze względu na swoją uniwersalność i spójność. Dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań nie może być on pominięty w procesie zakupowym w dzisiejszych czasach. Z punktu widzenia klienta, który niewątpliwie jest łowcą okazji niezwykle pożądane są