Browse By

Category Archives: Marketing

Real Time Marketing – najlepsze przykłady kampanii

Reklamy są wszędzie, widzimy je w telewizji, internecie, otwierając skrzynkę pocztową, Facebooka, Twittera. Ze względu na ten nadmiar reklam w przestrzeni publicznej, ludzie po prostu przestają zwracać na nie uwagę, dlatego aby ich zainteresować warto pomyśleć o real-time marketing.

Ile branża mody wydaje na reklamę?

Branża mody w Polsce jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków, również pod kątem reklamowym. Firmy w 2008 r. przeznaczyły na wszystkie możliwe formy reklamy 30 mln zł. Tylko 7 lat później urosły one do blisko 50 mln zł. Ile dokładnie branża mody wydaje na

Nie tylko logo na koszulce – o reklamie w sporcie

Jednym z najbardziej znanych i oczywistych przejawów sponsoringu sportowego jest logo umieszczane na koszulkach zawodników. Istnieje jednak dużo więcej sposobów skutecznego reklamowania z udziałem sportowców. Jaka jest historia sponsoringu sportowego? Jak jeszcze można prowadzić sponsoring sportowy?

Najlepsze piwne etykiety

Rynek piwny zarówno w Polsce, jak i na świecie, dynamicznie się zmienia. Konsumenci coraz chętniej sięgają po piwa niszowe, smakowe i o niższej zawartości alkoholu. Teraz, aby mały browar mógł się wybić nie wystarczy, że produkuje kraftowe piwo – w obliczu rosnącej konkurencji musi się

Jak promować gry komputerowe, czyli o marketingu gier

Niniejszy tekst jest bardzo krótkim wprowadzeniem w tematykę marketingu gier komputerowych. Znajdziesz tu podstawowe informacje dotyczące rynku gier komputerowych oraz tworzenia strategii marketingowej dla gry komputerowej. Co jednak ważniejsze, znajdziesz tu kilka ciekawych odnośników do 'literatury obowiązkowej’ oraz 'dodatkowej’ dla osób pragnących zajmować się profesjonalnym

Przemyślany visual merchandising, czyli skuteczna sprzedaż dzięki materiałom POS

Nasycony rynek retail oraz duże zagęszczenie przestrzeni publicznej galeriami handlowymi sprawia, że konkurencyjność na rynku handlu detalicznego stoi na bardzo wysokim poziomie. Konsumenci mogą do woli wybierać spośród ogromu dostępnych produktów zarówno na rynku tradycyjnym, jak i e-commerce. Dlatego też w dobie tak rozwiniętego handlu,