Browse By

Category Archives: Marketing

Backlight – bądź widoczny nawet nocą

Ponoć reklama jest dźwignią handlu. Ale czy na pewno zawsze tak jest? Przecież właściwie codziennie sami napotykamy się na reklamy, które albo nie są wystarczająco widoczne, albo wcale nie przekonują do danego produktu czy usługi. Jak to zmienić? Jednym z najbardziej popularnych obecnie rozwiązań jest

Dlaczego warto dorzucać materiały drukowane do wysyłanych paczek?

Niektórzy przedsiębiorcy wieszczą zmierzch materiałów drukowanych takich jak ulotki lub broszury. Jest to spora ignorancja z ich strony, gdyż drukowane materiały reklamowe wciąż sprawdzają się świetnie. Dzięki nim skuteczniej dociera się do grupy docelowej i zdobywa się szerokie grono stałych klientów. Sprawdź, dlaczego warto postawić

Gadżety reklamowe – idealne rozwiązanie do firmy

Zwykły długopis, który może stać się reklamą danego przedsiębiorstwa? To możliwe! Gadżety reklamowe są z nami od lat, jest to idealny sposób na zareklamowanie swoich usług. Logotyp to jeden z kluczowych elementów budowania rozpoznawalności brandu. Znane marki na całym świecie takie jak: Coca Cola, Apple,

Gdzie najlepiej kupować lajki na Instagrama?

Wielu ludzi nieustannie walczy o popularność swoich kont na portalach społecznościowych, jednym z nich jest zbieranie lajków na Instagramie. Jak się okazuje nowy algorytm Instagrama wykorzystuje zaangażowanie użytkowników jako najważniejszy wskaźnik określający popularność danego posta. W związku z tym, zasadniczo, im więcej polubień i komentarzy

Nowy sposób na efektywne kampanie w prasie

Osoby zajmujące się zakupem reklam nie wyobrażają sobie planowania działań bez szerokiego dostępu do mierzalnych danych, na podstawie których łatwo mogą również sprawdzić efekty kampanii. Pomiar reklam w prasie jeszcze nigdy nie był tak dokładny jak dziś, a efekty mierzalne co najmniej z taką dokładnością jak w

Jak sprawna obsługa klienta wpływa na sukces w handlu

W centrum wszechświata sprzedaży niezaprzeczalnie znajduje się klient i jego potrzeby. By im sprostać trzeba wykazać się elastycznością i refleksem. Jest to dużo prostsze, gdy w zasięgu ręki mamy narzędzia umożliwiające szybką komunikację z magazynem, księgowością i bankiem. Synchronizacja tych wszystkich funkcjonalności wymaga zastosowania dobrego