Browse By

Category Archives: Marketing

Druk wysokonakładowy – czym jest i jakie ma zastosowania?

W czasach, gdy wydawać by się mogło, że druk cyfrowy stosowany jest najczęściej, to właśnie druk offsetowy jest nierzadko najbardziej opłacalny. Druk wielkoformatowy w technice offset zapewnia doskonałej jakości wydruki przy relatywnie niskim koszcie jednostkowym, pozwalający na duże oszczędności przy wysokich nakładach. Czy wiesz, na

Jak przeprowadzić badanie ankietowe online bez własnej bazy respondentów?

Badania ankietowe są skarbnicą wiedzy nie tylko dla naukowców, ale również przedsiębiorców. Realizacja badania może jednak przysporzyć pewnych problemów od stworzenia ankiety po zebranie ankiet. Poniższy artykuł pokaże jak szybko i budżetowo przeprowadzić badanie ankietowe samodzielnie. Wykorzystanie badań ankietowych w biznesie Badania ankietowe będące kiedyś

Bounce Rate – co warto o nim wiedzieć w kontekście analityki internetowej?

Bounce Rate, czyli współczynnik odrzuceń w Google Analytics to jedna z ważniejszych metryk, która interesuje analityków internetowych. Dzięki niemu możemy określić stopień zaangażowania użytkowników na naszej stronie. Metryka ta może jednak często prowadzić do błędnych wniosków, jeśli nie jest mierzona w prawidłowy sposób. W naszym

Torby papierowe eko – najnowsze trendy

Wzrost świadomości ekologicznej konsumentów wpłynął także na wybory dotyczące technologii opakowań oraz sposobów transportu zakupów, prezentów i innych akcesoriów. Niedoceniany przez lata papier coraz częściej okazuje się niezwykle przydatnym surowcem przy produkcji różnego rodzaju toreb okazjonalnych, zakupowych i jako opakowania. Tym bardziej że oprócz walorów

Jakie korzyści daje marketing internetowy?

Prowadząc własną firmę przedsiębiorca często staje przed wyzwaniem związanym z jej właściwą promocją. Popularne niegdyś banery przy ulicach, wysyłanie ofert pocztą czy rozdawanie ulotek stopniowo tracą na znaczeniu. Wraz z rozwojem Internetu oraz wszechobecnych aplikacji mobilnych na znaczeniu zyskuje marketing internetowy. Jakie daje on korzyści

Personal branding, czyli jak stworzyć wyrazistą markę w sieci?

W XXI wieku właściwie każdy może stworzyć własną firmę, prezentującą asortyment dowolnego rodzaju. Nie każdy jednak wie, jak zrobić to dobrze, czego efektem są słabo prosperujące przedsiębiorstwa. W działaniach marketingowych najważniejsza jest odpowiednia strategia, dlatego też warto zwrócić się po pomoc do agencji marketingowej, która