Przeglądaj

Kategoria: Marketing

Inhouse, agencja social media czy freelancer? Czyli komu powierzyć prowadzenie profilów społecznościowych firmy

Prowadzenie profilów społecznościowych coraz bardziej staje się niezbędnym elementem strategii rozwoju firmy. Potrzebny jest do tego szereg umiejętności, ogromna wiedza z dziedziny social mediów, bycie na bieżąco ze wszystkimi nowinkami i trendami oraz najlepiej doświadczenie w tego typu działaniach. Prowadzenie profilów społecznościowych można zlecić agencji

On page seo i off page see

Każdy właściciel firmy powinien posiadać własną stronę internetową. Nie wystarczy jednak samo jej istnienie – przyniesie najlepsze rezultaty, jeśli będzie dopasowana do wymogów wyszukiwarki Google. Niewątpliwy sukces zapewni właściwie ustalona strategia pozycjonowania strony. Podstawowe działania można wykonać samemu, jednak najlepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z usługi

Podsumowanie roku 2018 w social mediach

W 2018 roku w social mediach działo się bardzo wiele: pojawiali się nowi liderzy popularności, znikały konta poszczególnych użytkowników, znikały całe serwisy, pojawiły się nowe możliwości biznesowego wykorzystywania portali, etc.. Największy wpływ na to co działo się w serwisach społecznościowych miała niewątpliwie afera Facebooka. Afera

Najlepsze kreacje/kampanie reklamowe 2018

Co roku na świecie powstają tysiące kampanii reklamowych i kreacji wizualnych. Część z nich przechodzi bez większego echa, o niektórych zapominamy jeszcze zanim zdążymy je zapamiętać, niektóre trafiają w pewne nisze i stają się popularne w wąskich kręgach pasjonatów, są jednak też takie, które przekraczają

Marketing w sieci. Outsourcing od home.pl

Outsourcing marketingu internetowego to spore wsparcie dla firm z każdej branży. W ten sposób poszczególni pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach im poleconych, i w których się specjalizują. Outsourcing pozwala na zaoszczędzenie środków, które można wykorzystać w inny sposób niż na zatrudnienie całego grona

Real Time Marketing – najlepsze przykłady kampanii

Reklamy są wszędzie, widzimy je w telewizji, internecie, otwierając skrzynkę pocztową, Facebooka, Twittera. Ze względu na ten nadmiar reklam w przestrzeni publicznej, ludzie po prostu przestają zwracać na nie uwagę, dlatego aby ich zainteresować warto pomyśleć o real-time marketing.