Browse By

Category Archives: Marketing

No Thumbnail

Dlaczego warto prowadzić fanpage na Facebooku?

Fanpage, czyli własna strona na Facebooku stanowi obecnie podstawowe narzędzie wykorzystywane do reklamy w Internecie. Korzystają z niego nie tylko właściciele stron internetowych, czy blogów, ale również przedsiębiorcy, którzy reklamują swoje produkty oraz komunikują się z klientami. Czym dokładnie jest fanpage? Dlaczego warto go prowadzić?

Dlaczego warto wdrożyć w firmie digital marketing?

Zdalna komunikacja w przedsiębiorstwie jest w dzisiejszych czasach bardzo istotna, ponieważ wielu pracowników przeszło na home office. W dobie pandemii okazało się, że wykonywanie obowiązków w zaciszu domowym jest całkowicie możliwe i wygodne dla obu stron stosunku pracy. Dlaczego zatem zrezygnować z opracowania planu pozyskiwania

Jak wypromować profil na Instagramie?

Atrakcyjne konto na Instagramie może przeistoczyć się w prawdziwe źródło dochodu, o czym przekonała się już niejedna osoba. Ilość obserwujących na Instagramie osób ma w tym przypadku ogromne znaczenie, ponieważ to ona staje się wyznacznikiem tejże atrakcyjności. Dla marek poszukujących osób do współpracy i tak

Plakat reklamowy jako wciąż aktualna forma reklamy dla twojej firmy

W czasie, gdy wiele działań marketingowych przenoszona jest do internetu, wydaje się, że druk plakatów przechodzi do lamusa. Wbrew pozorom jednak, plakat reklamowy to wciąż bardzo ważna i efektywna część marketingu, pozwalająca na przyciągnięcie sporej grupy odbiorców. Plakaty reklamowe widoczne są na każdej ulicy, w

Projekt strony internetowej dla twojej firmy

Strony internetowe – profesjonalne projektowanie stron www i tworzenie stron przejrzystych dla klienta to pewność, że szybciej zostaniesz zauważony w wyszukiwarce Google.  Stworzenie strony internetowej pozwoli na poszerzenie działalności Twojej firmy i zapewni Ci większą widoczność w sieci, dzięki optymalizacji pod kątem SEO. Strona www

Linki sponsorowane – jak z nich korzystać

Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką internetową dostępną na rynku. Przeciętny użytkownik ma domyślnie ustawioną tę stronę jako główną i nie ufa innym witrynom. To dlatego każdemu, kto zaczyna przygodę z zakładaniem własnej strony internetowej zależy na tym, aby była ona jak najlepiej widoczna w Google.