Browse By

Category Archives: Marketing

No Thumbnail

Copywriting – wszystko, co powinieneś o nim wiedzieć

Copywriting to dziedzina, o której prawdopodobnie każdy z was już słyszał, lecz nie każdy wie, czym się ona dokładnie charakteryzuje. Oto więc podstawowa wiedza o tej branży przedstawiona w pigułce!   Copywriting – co kryje się pod tym słowem? Rozwój Internetu sprawił, że niezwykle istotne

Flaga reklamowa – stań się widoczny z daleka

Interesuje Cię łatwy i skuteczny sposób na zwiększenie widoczności firmy? Cenisz sobie wyłącznie najwyższą jakość produktów, a dodatkowo zależy Ci na chwytliwym przekazie w trudno dostępnych miejscach? Jeśli tak, zachęcamy do skorzystania z tego typu rozwiązania, które może zapewnić bogata i atrakcyjna cenowo oferta od

Ulotki reklamowe – czy są skuteczną formą reklamy?

Reklama jest podstawą działania każdego biznesu, bez względu na jego profil. Aby reklama przebiegała skutecznie i sprawnie, konieczne jest zastosowanie odpowiednich materiałów reklamowych. Jednym z przykładów takich materiałów są ulotki reklamowe. Jaka jest ich skuteczność? Kiedy warto je stosować? Ulotki reklamowe – jakie mają znaczenie

Druk wysokonakładowy – czym jest i jakie ma zastosowania?

W czasach, gdy wydawać by się mogło, że druk cyfrowy stosowany jest najczęściej, to właśnie druk offsetowy jest nierzadko najbardziej opłacalny. Druk wielkoformatowy w technice offset zapewnia doskonałej jakości wydruki przy relatywnie niskim koszcie jednostkowym, pozwalający na duże oszczędności przy wysokich nakładach. Czy wiesz, na

Jak przeprowadzić badanie ankietowe online bez własnej bazy respondentów?

Badania ankietowe są skarbnicą wiedzy nie tylko dla naukowców, ale również przedsiębiorców. Realizacja badania może jednak przysporzyć pewnych problemów od stworzenia ankiety po zebranie ankiet. Poniższy artykuł pokaże jak szybko i budżetowo przeprowadzić badanie ankietowe samodzielnie. Wykorzystanie badań ankietowych w biznesie Badania ankietowe będące kiedyś

Bounce Rate – co warto o nim wiedzieć w kontekście analityki internetowej?

Bounce Rate, czyli współczynnik odrzuceń w Google Analytics to jedna z ważniejszych metryk, która interesuje analityków internetowych. Dzięki niemu możemy określić stopień zaangażowania użytkowników na naszej stronie. Metryka ta może jednak często prowadzić do błędnych wniosków, jeśli nie jest mierzona w prawidłowy sposób. W naszym