Przeglądaj

Kategoria: Marketing

Nowy wymiar naklejek z logotypem

Doskonalenie wszystkiego, co tylko możliwe przyczyniło się do powstania wielu nowych rozwiązań. Dziś naklejki będące emblematem z logotypem są nie tylko estetycznie wykonane, ale zaskakują ponadprzeciętną trwałością. Pod warunkiem, że zamówimy je u sprawdzonego producenta, możemy liczyć na to, że będą idealnym rozwiązaniem na miarę naszych potrzeb. Na

Jak obudzić w sobie innowatora, czyli jak w błyskawiczny sposób stworzyć ciekawy prototyp z pojemnika na odpady?

Realia współczesnego rynku wymagają od przedsiębiorców sięgania po innowacyjne rozwiązania, których powstawanie nie musi trwać w nieskończoność. Prototypowanie znacznie usprawnia tworzenie innowacji – w krótkim czasie można otrzymać wizualizację produktu końcowego, stworzoną stosunkowo niskim kosztem. Co ważne, powstały produkt może natychmiastowo zostać poddany ocenie docelowych

marketing

Jak koronawirus wpływa na marketing?

Kolejne fazy pandemii koronawirusa COVID-19 Pierwszą fazę epidemii koronawirusa, czyli prawie całkowite zamknięcie przestrzeni publicznej, mamy już za sobą . Aktualnie jesteśmy w następnej fazie, czyli na etapie częściowego odmrażania gospodarki, otwierania przestrzeni publicznej. Faza ta będzie zapewne rozciągnięta w czasie i kolejne jej elementy

główne_content writer

Dlaczego warto wybrać agencję copywriterską?

Chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się, że w naszym otoczeniu i w szeroko rozumianej kulturze zaczynają dominować niewerbalne środki przekazu – żyjemy przecież w dobie kolorowych reklam, bilboardów, czy wideoklipów, a poziom czytelnictwa maleje, to jednak mimo wszystko „słowo” nadal pozostaje w cenie. A

caf2708e22036c1eaafa473ea495aa7f

Zwiększ prestiż firmy – 3 sposoby na drukowane firmowe gadżety

Zwiększ prestiż firmy – 3 sposoby na drukowane firmowe gadżety Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, z pewnością już wiesz, że rozpoznawalność Twojej marki jest niezwykle ważna. To logo przedsiębiorstwa i nazwisko właściciela wywołuje skojarzenia z usługami firmy albo produktami. Dzięki działalności drukarni internetowej będziesz w stanie

Haft reklamowy – sprawdź, dlaczego warto go wykorzystać!

Haft reklamowy jest jednym z najpopularniejszych sposobów na znakowanie odzieży wykorzystywanej w celach promocyjnych. Jest trwały, estetyczny i umożliwia tworzenie dowolnych wzorów. Wykorzystują go zarówno wielkie marki, jak i małe przedsiębiorstwa lokalne. Sprawdź, jakie zalety ma haft reklamowy. 1. Haft reklamowy odpowiednim wyborem w każdej