Przeglądaj

Kategoria: Kampanie reklamowe

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

W dzisiejszym świecie, skuteczna reklama internetowa to już nie jest tylko coś, co generuje zyski. Wszelkiego rodzaju działania marketingowe muszą być wpasowane w otoczenie, po którym porusza się użytkownik. Tutaj, do wydawców i reklamodawców, pomocną dłoń wyciąga firma ADnativ, specjalizująca się w reklamie natywnej. Czym

Krychowiak i Szczęsny w kampanii Cartoon Netwoork

Telewizja Cartoon Network startuje z kolejną odsłoną kampanii: „Bądź kumplem nie dokuczaj”. Ambasadorami akcji stali się Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. „Bądź kumplem nie dokuczaj” to kampania skierowana do dzieci szkół podstawowych, której zadaniem jest promowanie pozytywnych zachowań w grupie rówieśniczej i zapobieganie bullyingowi. W

„Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” w salonach Renault

Renault podjął współpracę marketingową z producentami nowej wersji Gwiezdnych Wojen, przy tej okazji marka promuje film oraz swój nowy samochód Renault Kadjar. Kampania reklamowa została przewidziana na 25 europejskich rynków, prowadzona jest za pośrednictwem internetu, telewizji, reklamy kinowej, aplikacji mobilnych, w związku z nią zostały

„Po prostu dobra praca”, czyli emplyer branding Lidla

Lidl posiada w Polsce ponad 600 sklepów, zarobki w Lidlu w ciągu 2017 r. wzrosły o 9,3% w skali roku a minimalna stawka pracowników wynosi 2 800 zł brutto. Sieć zatrudnia w naszym kraju ponad 15 tysięcy osób i chce zatrudnić jeszcze więcej. Właśnie zdobyciu

Born2be z internetu na ulice Warszawy, Sopotu, Olsztyna i Opola

Działania w internecie i telewizji Sklep internetowy Born2be od miesiąca prowadzi kampanie reklamową w telewizji i internecie pod hasłem: „Born2be. Dodaj do ulubionych”. Spoty reklamowe i działania internetowe mają kreować i utrwalać wizję marki jako spełniającej założenia „smart livign”, czyli miejsca gdzie oferowany jest szeroki

Influencerzy w kampanii marketingowej

W dobie tak dużej konkurencji, jaką mamy w dobie XXI wieku, przedsiębiorcy chwytają się każdej sposobności, aby wyjść przed szereg i lepiej zareklamować swój produkt lub usługę. Poza mniej lub bardziej klasycznymi kampaniami reklamowymi wiele dobrego można osiągnąć na mocy współpracy z influencerami. Kim jest