Przeglądaj

Kategoria: Kampanie reklamowe

Kampanie mailingowe w czasach RODO

Od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej obowiązuje RODO (czyli po polsku: Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (w skrócie: RODO), po angielsku: General Data Protection Regulation (w skrócie: GDPR)). W związku z obowiązywaniem tego rozporządzenia, firmy chcąc prowadzić kampanie mailingowe muszą

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

W dzisiejszym świecie, skuteczna reklama internetowa to już nie jest tylko coś, co generuje zyski. Wszelkiego rodzaju działania marketingowe muszą być wpasowane w otoczenie, po którym porusza się użytkownik. Tutaj, do wydawców i reklamodawców, pomocną dłoń wyciąga firma ADnativ, specjalizująca się w reklamie natywnej. Czym

Krychowiak i Szczęsny w kampanii Cartoon Netwoork

Telewizja Cartoon Network startuje z kolejną odsłoną kampanii: „Bądź kumplem nie dokuczaj”. Ambasadorami akcji stali się Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. „Bądź kumplem nie dokuczaj” to kampania skierowana do dzieci szkół podstawowych, której zadaniem jest promowanie pozytywnych zachowań w grupie rówieśniczej i zapobieganie bullyingowi. W

„Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” w salonach Renault

Renault podjął współpracę marketingową z producentami nowej wersji Gwiezdnych Wojen, przy tej okazji marka promuje film oraz swój nowy samochód Renault Kadjar. Kampania reklamowa została przewidziana na 25 europejskich rynków, prowadzona jest za pośrednictwem internetu, telewizji, reklamy kinowej, aplikacji mobilnych, w związku z nią zostały

„Po prostu dobra praca”, czyli emplyer branding Lidla

Lidl posiada w Polsce ponad 600 sklepów, zarobki w Lidlu w ciągu 2017 r. wzrosły o 9,3% w skali roku a minimalna stawka pracowników wynosi 2 800 zł brutto. Sieć zatrudnia w naszym kraju ponad 15 tysięcy osób i chce zatrudnić jeszcze więcej. Właśnie zdobyciu