Przeglądaj

Kategoria: Kampanie reklamowe

Jak stworzyć reklamę, która podbije serce Millenialsów?

Chcąc stworzyć dobrą reklamę, która podbije serce Millenialsów warto zdać sobie sprawę z tego kim są Millenialsi, co ich interesuje, jakie mają problemy, co ich mobilizuje do działania i do kupowania, inwestowania, korzystania z różnych usług. XYZ – różnice międzypokoleniowe XYZ… Na rynku mamy w

Kampanie społeczne – Polska vs. Zagranica

Kampanie społeczne (PSA = public service advertising) to bardzo ważne narzędzie pomocne w różnych, społecznie istotnych kwestiach. Celem kampanii społecznych jest zazwyczaj wzrost wiedzy na dany temat, zmiana sposobu myślenia, zmiana zachowania (aktywniejsze zachowanie się w dany sposób, zrezygnowanie z pewnego zachowania), rozwiązanie problemu społecznego.

Boże Narodzenie w listopadzie, czyli o marketingu świątecznym

Coraz bliżej święta… A jak święta, to okres niesamowitych świątecznych kampanii marketingowych, które zaczną się już w listopadzie (a czasem może nawet jeszcze wcześniej). Osoby wrażliwe powoli mogą już szykować chusteczki, które niewątpliwie przydadzą się podczas oglądania niektórych ze świątecznych reklam…

Kampanie mailingowe w czasach RODO

Od 25 maja 2018 roku w całej Unii Europejskiej obowiązuje RODO (czyli po polsku: Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych 2016/679 (w skrócie: RODO), po angielsku: General Data Protection Regulation (w skrócie: GDPR)). W związku z obowiązywaniem tego rozporządzenia, firmy chcąc prowadzić kampanie mailingowe muszą