Browse By

Jak stworzyć reklamę, która podbije serce Millenialsów?

Chcąc stworzyć dobrą reklamę, która podbije serce Millenialsów warto zdać sobie sprawę z tego kim są Millenialsi, co ich interesuje, jakie mają problemy, co ich mobilizuje do działania i do kupowania, inwestowania, korzystania z różnych usług. XYZ – różnice międzypokoleniowe XYZ… Na rynku mamy w

Podsumowanie roku 2018 w social mediach

W 2018 roku w social mediach działo się bardzo wiele: pojawiali się nowi liderzy popularności, znikały konta poszczególnych użytkowników, znikały całe serwisy, pojawiły się nowe możliwości biznesowego wykorzystywania portali, etc.. Największy wpływ na to co działo się w serwisach społecznościowych miała niewątpliwie afera Facebooka. Afera

Najlepsze kreacje/kampanie reklamowe 2018

Co roku na świecie powstają tysiące kampanii reklamowych i kreacji wizualnych. Część z nich przechodzi bez większego echa, o niektórych zapominamy jeszcze zanim zdążymy je zapamiętać, niektóre trafiają w pewne nisze i stają się popularne w wąskich kręgach pasjonatów, są jednak też takie, które przekraczają

Reklamuj się na stojakach reklamowych – 3 zalety takiej kampanii

Nie ulega wątpliwości, że odpowiednio przygotowana kampania reklamowa, która trafia do określonego klienta, a tym samym skłania go do tego, by skorzystał z naszej oferty niezależnie od tego, czy sprzedajemy towary czy też usługi, to podstawa każdej działalności. Stojaki reklamowe pozwalają docierać do odbiorców zarówno

Jak skutecznie chronić nazwę sklepu internetowego?

Sklepy internetowe w przeciągu ostatnich lat stały się bardzo popularne. Ich właściciele często inwestują duże sumy w marketing i pozycjonowanie. Wszystko po to, by zbudować silną markę, która pozwoli im wyprzedzić konkurencję. Chcąc tę przewagę utrzymać markę sklepu internetowego, warto zarejestrować jako znak towarowy w