Browse By

Category Archives: Marketing

Reklama w Polsce w 2025 roku: Trendy, Wyzwania i Przyszłość Branży

Reklama w Polsce w 2025 roku to dynamiczny obszar, w którym technologie cyfrowe, zmieniające się preferencje konsumentów oraz rosnąca rola odpowiedzialności społecznej kształtują sposób, w jaki marki komunikują się ze swoimi odbiorcami. Polska, jako jeden z największych rynków reklamowych w Europie Środkowo-Wschodniej, staje się centrum

social media marketing Kohai

TikTok — czyli social media marketing w przystępnej formie!

TikTok to platforma, która w błyskawicznym tempie zdobyła serca użytkowników na całym świecie. Niegdyś kojarzony głównie z krótkimi filmikami tanecznymi i lip-sync, dziś TikTok to potężne narzędzie marketingowe, z którego korzystają zarówno małe firmy, jak i globalne marki. Jeżeli zastanawiasz się, jak skutecznie wykorzystać TikTok

Co można zrobić z wpisem blogowym?

Blogi to dzisiaj podstawa content marketingu dla każdego biznesu, który sprzedaje cokolwiek w sieci internetowej. Dzięki niemu możesz przedstawić ciekawą historię firmy, zaprezentować swój produkt lub usługę, czy też pozycjonować się jako ekspert i budować swój wizerunek. Kolejne pomysły na treści blogowe możemy wyciągać, jak

Dlaczego warto czytać czasopisma marketingowe?

Marketing wiedzie prym wśród najszybciej rozwijających się branż, w których specjaliści muszą stale aktualizować swoją wiedzę i poznawać nowe trendy. Z tego powodu wiele wiadomości, zanim pojawi się w książkach, wcześniej można przeczytać w magazynach marketingowych. Pozycje takie cieszą się dużym zainteresowaniem nie tylko wśród

Jakie będą dominujące trendy w mediach społecznościowych w 2024 roku?

Media społecznościowe są czymś, co towarzyszy niemalże każdemu z nas w codziennym życiu. Aby samemu przekonać się jak bardzo, wystarczy spojrzeć do własnych statystyk dziennej ilości czasu, jaką poświęca się na wybranej platformie- chociażby na scrollowaniu rolek, sprawdzaniu newsów, przeglądaniu profili znajomych. Social media stały

Program lojalnościowy w małej i średniej przedsiębiorczości – jak zacząć?

Rozwój małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) często zależy od umiejętności budowania trwałych relacji z klientami. W tym kontekście efektywne programy lojalnościowe odgrywają kluczową rolę, pomagając nie tylko w utrzymaniu obecnej bazy klientów, ale także w przyciąganiu nowych. Dzięki odpowiednio zaprojektowanym programom, takim jak te oferowane