Długopisy reklamowe – przegląd najpopularniejszych model
Jakie gadżety sprawdzają się najlepiej w szeroko pojętej promocji? Bez względu na to, w jakiej branży i na jakim rynku działasz, długopisy reklamowe są zawsze dobrym rozwiązaniem. Pytanie więc nie, czy je zamówić, ale jaki model wybrać. A to może być spory dylemat, ponieważ odmian przyborów piśmienniczych z nadrukiem jest wiele. Poznaj je bliżej i zobacz, co możesz wybrać.
Długopis reklamowy to jeden z najstarszych i najlepiej znanych gadżetów promocyjnych. Pierwsze akcesoria tego typu pojawiły się na polskim rynku jeszcze w latach 90-tych, a dzisiaj nie sposób wyobrazić sobie promocji marki bez ich udziału. Warto jednak pamiętać, że z uwagi na popularność, wzrosła także różnorodność tych przyborów piśmienniczych. A co za tym idzie – inne wybierzesz, gdy planujesz szeroko zakrojoną kampanię masową, a inne, kiedy szukasz eleganckich upominków dla kontrahentów.
Jakie długopisy reklamowe są dostępne?
Doświadczone firmy produkujące gadżety promocyjne, w tym OpenPrint.pl, oferują długopisy reklamowe w wielu wersjach. Oto najpopularniejsze modele.
Plastikowe długopisy
Najtańsze i najprostsze do wykonania, co nie oznacza, że „gorsze”. Wręcz przeciwnie. Jeśli zamówisz takie z gumowym uchwytem, staną się praktycznym akcesorium piśmienniczym, po które potencjalni klienci sięgną bez wahania. Wybierz model w odpowiedniej barwie, spójnej z Twoim systemem identyfikacji wizualnej, a efekt promocyjny będzie zgodny z założeniami. Przy okazji pojedyncza sztuka kosztuje bardzo niewiele, więc możesz zamówić większą partię i rozdawać je masowo.
Długopisy ekologiczne
Coraz modniejszy trend w ostatnich latach – z uwagi na rosnącą świadomość ekologiczną społeczeństwa. Wybierając model biodegradowalny, promujesz swoją markę jako odpowiedzialną społecznie i środowiskowo. Dlatego zwłaszcza jeśli „bycie eko” jest ważnym elementem Twojej strategii promocyjnej – warto w nie zainwestować.
Długopisy ABS
Na pierwszy rzut oka przypominają metalowe, ale… są od nich nieco tańsze. Zyskujesz więc bardziej prestiżowy gadżet reklamowy, a jednocześnie łączysz dobry wizerunek z korzystną ceną. Ciekawą opcją są modele, które zostały wyposażone w końcówkę do obsługi ekranów dotykowych.
Długopisy aluminiowe
Prezentują się bardziej elegancko i wyróżniają się wysoką wytrzymałością. Dobrze sprawdzą się zarówno przy mniejszych kampaniach masowych, np. na targach branżowych, jak i w komunikacji z kontrahentami. Możesz je wykorzystać jako jeden z elementów pakietu wręczanego po podpisaniu umowy.
Długopisy z oprawą z metalu i skóry
To bardziej ekskluzywna propozycja, na którą warto postawić w komunikacji promocyjnej na wyższym poziomie. Elegancki zestaw przyborów w skórzanej oprawie będzie świetnie się prezentował np. jako nagroda w konkursie, którego marka jest sponsorem. Warto też pomyśleć o jego wręczeniu ważnemu kontrahentowi.
Długopisy „specjalne”, czyli jakie?
Wymienione powyżej kategorie długopisów reklamowych nadal są bardzo ogólne, a producenci akcesoriów tego typu oferują wiele wariantów. Jeśli szukasz czegoś nietypowego, możesz się przyjrzeć np.:
- kilkukolorowym długopisom – a więc takim, w których jest więcej niż jeden wkład do wyboru,
- długopisów z podstawką i łańcuszkiem – to świetna opcja na biurko na stanowisku obsługi klienta,
- długopisy ze wskaźnikiem laserowym – idealne dla kontrahentów, którym taki gadżet przyda się podczas prezentacji biznesowych,
- długopisy dwustronne, których jedna końcówka jest zakreślacze,
- kompletom akcesoriów piśmienniczych w eleganckim (również opatrzonym Twoim logo) etui.
Niezależnie od tego, jakie są Twoje cele promocyjne i budżet kampanii, bez trudu dobierzesz odpowiednie długopisy reklamowe.