Browse By

Category Archives: Biznes

Welcome pack – 5 przydatnych akcesoriów pierwszego dnia pracy

Nowy pracownik, pierwszego dnia w firmie, często czuje się jak gość w nieznanym miejscu. Wszystko jest świeże, nieznane, a jednocześnie ekscytujące. To moment, w którym drobne gesty od pracodawcy mogą zrobić wielką różnicę. Przygotowanie welcome packa to świetny sposób na sprawienie, by ta chwila była bardziej komfortowa

ITrix

Jak nie popełniać błędów przy korzystaniu z CRM?

Porównując system CRM do samochodu, łatwo dostrzec pewne analogie. Wsiadając do samochodu, nie wciskamy jednocześnie wszystkich przycisków i pedałów, bo to doprowadziłoby do chaosu i samochód by się nie uruchomił. Aby sprawnie nim jeździć, musimy znać jego elementy i umieć z nich korzystać. Podobnie jest

W jakim celu wprowadzono dokumentację cen transferowych?

Dokumentacja cen transferowych została wprowadzona w celu zapewnienia, że transakcje pomiędzy podmiotami powiązanymi (np. spółkami należącymi do tej samej grupy kapitałowej) są realizowane na warunkach rynkowych, czyli takich, jakie ustaliłyby niezależne podmioty w porównywalnych okolicznościach. Oto główne cele wprowadzenia dokumentacji cen transferowych: Zapobieganie unikania opodatkowania: Dokumentacja

Kontrakty handlowe – jak je negocjować?

Negocjowanie kontraktów handlowych różni się od innych rodzajów negocjacji, ponieważ wymaga szczególnej wiedzy i specyficznych umiejętności. Kontrakty handlowe często obejmują skomplikowane aspekty prawne i finansowe, które nie tylko muszą być precyzyjnie określone, ale i perfekcyjnie zrozumiane przez wszystkie strony. Skuteczne negocjowanie tych kontraktów wymaga umiejętności

Kreuj wizerunek i zwiększ świadomość klientów: odkryj potencjał personalizowanych naklejek dla Twojej firmy!

Niezbędnym narzędziem, wykorzystywanym przez marki chcące wypromować swoje produkty lub usługi jest reklama wizualna. Stała obecność w świadomości klientów jest także najprostszą metodą na wzbudzenie zaufania obecnych i przyszłych konsumentów dóbr. Według licznych badań silną emocjonalną więź pomiędzy marką a odbiorcą są w stanie wytworzyć