Przeglądaj

Czym są etykiety personalizowane?

W branży spożywczej i alkoholowej coraz większą popularnością cieszą się etykiety personalizowane, zwłaszcza etykiety shrink sleeve, czyli termokurczliwe. Personalizacja etykiety pozwala na stworzenie atrakcyjnego i ciekawego opakowania produktu, a tym samym na zdobycie większych zysków oraz zaufania konsumentów.

Dlaczego warto zdecydować się na etykiety personalizowane?

Personalizacja etykiety na piwo, wino, kosmetyki, a także produkty spożywcze sprawia, że dane opakowanie wyróżnia się na tle innych. Przy tak dużej konkurencji w branży spożywczej i alkoholowej coraz większe znaczenie zyskuje atrakcyjność produktów, a także koncentracja na preferencjach klientów. Etykieta personalizowana to taka, która jest dopasowana do danej grupy docelowej. Tego typu nalepki charakteryzują się unikatowym designem, co ma duży wpływ na marketing przedsiębiorstwa. Alkohole, produkty spożywcze, a także kosmetyki, których opakowania mają atrakcyjny wygląd, cieszą się większą popularnością, są częściej wybierane przez konsumentów i pomagają w zwiększeniu dochodów przedsiębiorstwa. Etykiety personalizowane stanowią więc jeden ze sposobów na wyższe zyski oraz na pozyskanie nowych klientów. Takie nalepki wyglądają ekskluzywnie na półkach sklepowych i przyciągają wzrok konsumentów. O sile personalizacji wiedzą nie tylko duże koncerny, lecz także mniejsze organizacje, które produkują np. piwo kraftowe lub naturalne kosmetyki. Warto wiedzieć o tym, że spersonalizowane etykiety można nawet zaprojektować samodzielnie i nakleić na produkty domowej roboty, np. słoiki z dżemem. Więcej informacji na temat korzyści wynikających z personalizacji etykiet znajduje się pod adresem: https://unilogo-drukarnia.pl/personalizowane-etykiety-shrink-sleeve-na-piwo-greene-kings.

Etykiety termokurczliwe świetnym wyborem w przypadku personalizacji

Przedsiębiorcy, którzy decydują się na personalizację opakowań, powinni wybrać etykiety termokurczliwe. Cechą charakterystyczną tych naklejek jest możliwości stworzenie nadruku na całej ich powierzchni, ponieważ w wyniku podgrzewania kurczą się i dopasowują się kształtem do danego produktu, np. butelki. Dzięki temu na etykiecie można umieścić informacje takie jak: nazwa marki, hasło reklamowe, skład produktu, grafiki, zalety i korzyści, a także skład. Niektóre firmy decydują się na stworzenie specyficznych etykiet, które zawierają zabawne hasła lub imiona potencjalnych klientów. Warto zaznaczyć, że firma, której zależy na stworzeniu wysokiej jakości etykiet personalizowanych, powinna skontaktować się najpierw z grafikiem, a następnie z profesjonalną drukarnią. Etykiety personalizowane niosą ze sobą wiele korzyści, głównie marketingowych, dlatego warto w nie inwestować.