Partner of Promotion zajmie się PR – em dla Polskiej Fundacji Narodowej
Polska Fundacja Narodowa została utworzona z inicjatywny byłej premier Beaty Szydło, a jej głównym zadaniem jest promocja Polski. Fundacja działa dzięki pieniądzom pochodzącym z dużych polskich spółek państwowych, a jej roczny budżet to 100 milionów złotych.
Dotychczasowe działania PFN nie spotkały się jednak z akceptacją społeczną, Fundacja znana jest z akcji „Sprawiedliwe Sądy”, gdzie na czarnych bilbordach prezentowano sprawy potwierdzające nieudolność polskich sądów. Akcja kosztowała 8 mln złotych, a jej przeprowadzeniem zajęli się Piotr Matczuk i Anna Plakwicz przeciwko, którym toczy się w warszawskiej prokuraturze postępowanie w związku ze złamaniem przepisów ustawy antykorupcyjnej. Drugą akcja, w ramach której PFN chce do promocji Polski użyć jachtu „Polska 100”, na który ma pływać Mateusz Kuśnierewicz, ma kosztować 20 mln złotych i jest szeroko krytykowana branży.
Przed takim niechlubnym wizerunkiem ma Polską Fundację Narodową chronić Partner of Promotion, które będzie prowadziło jej biuro prasowe oraz zajmie się media relations.
Źródło zdjęcia: http://www.wirtualnemedia.pl/