Browse By

Trójmiasto – aglomeracja sprzyjająca eventom firmowym.

Trójmiasto to jedno z zagłębi eventowych naszego kraju. Ta wyjątkowa aglomeracja składająca się z Gdańska, Gdyni i Sopotu nie tylko zachwyca malowniczym krajobrazem nad Bałtykiem, ale także oferuje idealne warunki do organizacji niezapomnianych eventów firmowych. Dlaczego?

Lokalizacja nad morzem

Możemy na chwilę zapomnieć o wydarzeniach z nudnym widokiem na inne betonowe konstrukcje. Trójmiasto oferuje wyjątkową atmosferę, gdzie świeże morskie powietrze i szum fal potrafią inspirować podczas każdego wydarzenia.

  • Konferencja na kilkadziesiąt osób z widokiem na spienione fale Bałtyku podnosi prestiż i daje unikalne odczucia uczestnikom.
  • Impreza integracyjna na plaży w Gdańsku czy Sopocie będzie niezapomnianym eventem dla wszystkich.
  • Warsztaty zawodowe, lekkie aktywności integracyjne a nawet wspólna joga w towarzystwie fal Bałtyku to zupełnie inny poziom doznań i wspomnień z imprezy firmowej.

Wielkie miasta i aglomeracje muszą konkurować ze sobą ze względu na otoczenie i krajobraz. Trójmiasto wygrywa ten wyścig już na starcie dzięki swojemu unikalnemu położeniu

Łatwy dojazd i dostępność

Trójmiasto to centralny punkt komunikacyjny, gdzie drogi lądowe, morskie i powietrzne łączą się w gęstą sieć. Łatwy dojazd z każdego zakątka Polski sprawia, że nasze wydarzenie staje się dostępne dla wszystkich uczestników, bez względu na środek transportu, który wybiorą.

Do Gdyni, Gdańska czy Sopotu wpada cała moc autostrad, dróg ekspresowych i szybkiego ruchu, dzięki czemu na miejscu zjawimy się w mgnieniu oka.

Problemu nie stanowi także transport kolejowy. Doskonale rozbudowana sieć pozwala dotrzeć do niemal każdego miejsca aglomeracji bez większych trudności

Coraz częściej wybieramy linie lotnicze by dotrzeć do innych miejsc naszego kraju. Trójmiast wyposażone jest w porty lotnicze, z których szybko i sprawnie dostaniemy się do celu.

Bogata baza noclegowa

Zapewniamy komfortowy wypoczynek po intensywnym dniu eventów. Trójmiasto dysponuje bogatą bazą noclegową, obejmującą luksusowe hotele, przytulne pensjonaty i apartamenty z widokiem na morze.

Największe atuty trójmiejskiej bazy noclegowej to:

  • gęsta sieć obiektów w centrach miast jak i na obrzeżach
  • bogate wyposażenie przystosowane do eventów firmowych
  • możliwość znalezienia obiektu każdej klasy w każdej lokalizacji

Za nami są już czasy, gdy hotele i pensjonaty służyły jedynie do spania. Nowoczesne obiekty przystosowane są często do bankietów, bali, jubileuszów czy konferencji biznesowych. Tak gęsta sieć lokalizacji pod event i nocleg zaraz to niewątpliwy atut Trójmiasta.

Bogata baza obiektów pod eventy firmowe


Poziom prestiżu imprezy zależy jedynie od naszej wyobraźni i znajomości tej części kraju. Trójmiasto oferuje różnorodność nowoczesnych obiektów konferencyjnych i eventowych, dostosowanych do różnych potrzeb:

  • Sale z panoramicznym widokiem,
  • Przestronne hale konferencyjne,
  • Escape Roomy i inne atrakcje tematyczne,
  • Obszary pod gry terenowe i zespołowe,

W zasadzie trudno tutaj o przedsięwzięcie, którego nie dałoby się zorganizować. Trzeba jednak pamiętać, by zlecić takie zadanie profesjonalnej trójmiejskiej agencji eventowej.

W tym aspekcie Gdańsk, Gdynia i Sopot również przychodzą z pomocą.

Eventowi zawodowcy

Organizatorów imprez w Gdańsku jest istne zatrzęsienie. Trzeba jednak pamiętać, by wybrać tych najbardziej doświadczonych i znających tutejszy klimat i realia.

Wybierając partnerów do współpracy w Trójmieście, pamiętajmy, że:

  1. doświadczona agencja jest w stanie udowodnić swoje doświadczenie,
  2. dobry event manager zna Trójmiasto, jego infrastrukturę i potencjał,
  3. odpowiednia agencja eventowe ma bogate portfolio, którym chętnie się reklamuje.

Artykuł powstał we współpracy z Agencją Eventową z Gdańska: https://www.argentum-event.pl/agencja-eventowa-gdansk/