Born2be z internetu na ulice Warszawy, Sopotu, Olsztyna i Opola
Działania w internecie i telewizji
Sklep internetowy Born2be od miesiąca prowadzi kampanie reklamową w telewizji i internecie pod hasłem: „Born2be. Dodaj do ulubionych”. Spoty reklamowe i działania internetowe mają kreować i utrwalać wizję marki jako spełniającej założenia „smart livign”, czyli miejsca gdzie oferowany jest szeroki asortyment produktów wysokiej jakości, w rozsądnej cenie, gdzie klienci obsługiwani są 24h, a czas wysyłki jest niezwykle krótki. Kampania ma także wymiar informacyjny związany z wprowadzeniem do sklepu odzieży i obuwia.
Outdoor
W kwietniu ruszyła także reklama outdoorowa prowadzona w ramach kampanii. Przeprowadzana jest ona w Warszawie, Sopocie, Olsztynie i Opolu. Wśród wykorzystywanych nośników znalazły się citylighty, bilbordy, ekrany LCD w komunikacji miejskiej oraz na siłowniach, a także reklama na autobusach MPK.
MMS
Po raz pierwszy w reklamie Born2be wykorzystano także jako nośnik – MMSy, które są wysyłane do kobiet w wieku 30 – 45 lat, które najczęściej są klientkami sklepu.
Źródło: http://www.wirtualnemedia.pl/