Browse By

Napoje w woreczkach hitem lata 2018?

Napoje w woreczka w niektórych krajach świata są widokiem codziennym i nikogo nie dziwiącym, w Polsce nie mamy takiej tradycji, obserwując jednak branżę napojów należy przypuszczać, że mogą się one okazać hitem 2018 r. Napoje w woreczka w tym roku wprowadzą na rynek dwie marki: Tymbark i Coca – Cola.

Coca – Cola oferuje swoim klientom zmrożone napoje Cola i Fanta wyciskany z woreczka. Pracę na tym produktem firma prowadziła przez ostatnie 8 lat, na razie jest on dostępny jedynie Japonii, gdzie napoje w woreczkach stanowią codzienność, ale marka zapowiada, że pojawią się one także na pozostały światowych rynkach.

Tymbark – polska marka wprowadza właśnie na rynek sok w postaci wyciskanego z woreczka owocowego musu. Ten nietypowy napój w woreczku reklamuje kampania pod hasłem „Zdrowe owoce to mus”, a w spotach przedstawiono sytuacje, w których taka forma napoju sprawdza się najlepiej. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były: dom mediowy Starcom, Bardzo i Grey Group Poland.

Źródło zdjęcia: www.wirtualnemedia.pl