„Tysiące powodów do podróżowania” z PKP Intercity
Idea kampanii
PKP Intercity rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Tysiące powodów do podróżowania” – ma to być odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie podróżujących na wygodne formy przemieszczania się. Bohaterami spotów są ojciec i jego siedmioletni syn, którzy podczas podróży pociągiem toczą błyskotliwe rozmowy dotyczące relacji na linii dorośli – dzieci a przy okazji korzystają z różnych wygód, które oferuje PKP Intercity.
Wykorzystane media
Kampania ma opierać się o serię spotów telewizyjnych, radiowych i udostępnianych w internecie, w których zwrócono szczególną uwagę na wygodę i usługi dodatkowe jakie oferuje PKP swoim klientom. Dodatkowo działania marketingowe prowadzone będą na bilbordach oraz nośnikach własnych spółki Intercity. Za przygotowanie kampanii odpowiedzialne były trzy agencje: Publicis Poland, Agencja Warszawa i Value Media. Pierwszy etap kampanii ma potrwać do końca maja, kolejny etap tej akcji także przewidziano na miesiąc.
Źródło zdjęcia: http://niezalezna.pl/