„Najlepsze z najlepszego”, czyli nowa reklama Okocimia
Nowy spot piwa Okocim, marki należącej do Calsberg Polska, prezentowany w ramach realizowanej od półtorej roku kampanii „Tu się waży z zasadami” to de facto sposób na pochwalenie się medalami, które zdobył Okocim podczas jednego z najważniejszych konursów branży piwowarskiej. W ramach sporu piwowarzy z Okocimia wspominają European Beer Star, gdzie Okocim Klasyczna Pszenica zdobył złoto, a Okocim Mistrzowski Porter – brąz. W ramach spotów podkreślane są tradycyjne wartości marki, która już od czasów swojego założyciela Jana Goetza Okocimskiego produkuje swoje piwa jedynie z najlepszych składników, stąd też najlepsze, bo utytułowane piwo, pochodzące z najlepszego chmielu.
Akcja reklamowa, która ruszyła 30 kwietnia zakłada promocję w telewizji oraz internecie ( w tym także w popularnych mediach społecznościowych), za jej realizację odpowiedzialne są Upside (kreacja i strategia), Initiative Media (zakup mediów) i Highnoon.pl (produkcja spotu).
Źródło zdjęcia: http://www.wirtualnemedia.pl/