Krychowiak i Szczęsny w kampanii Cartoon Netwoork
Telewizja Cartoon Network startuje z kolejną odsłoną kampanii: „Bądź kumplem nie dokuczaj”. Ambasadorami akcji stali się Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak.
„Bądź kumplem nie dokuczaj” to kampania skierowana do dzieci szkół podstawowych, której zadaniem jest promowanie pozytywnych zachowań w grupie rówieśniczej i zapobieganie bullyingowi. W ramach kampanii w internecie, na antenie stacji oraz niektórych kanałów nc+ emitowane są spoty z udziałem Krychowiaka i Szczęsnego – popularnych polskich piłkarzy, znanych z tego, że łączą ich przyjacielskie relacje. Reprezentanci Polski w spocie opowiadają o swojej przyjaźni, wzajemnym wspieraniu się i wspólnym przeżywaniu sukcesów. W ramach kampanii Cartoon Network zorganizował także konkurs dla dzieci z klas I – IV pod hasłem „Wymarzony dzień kumpla” do wygrania są vouchery na wyprawkę szkolną i tablety, a zadaniem jest opracowanie przez klasę pod opieką wychowawcy pomysłu na obchody „Dnia Kumpla”.
Źródło zdjęcia: https://wiadomosci.onet.pl