Browse By

Zalety masowej wysyłki SMS i ankiet online

Z pewnością wielokrotnie zdarzyło ci się otrzymać wiadomość SMS, w której nadawca informował cię o swojej ofercie, obowiązującym terminie płatności lub prosił o wypełnienie ankiety. Być może nie zawsze korzystałeś z tych wskazówek i rozwiązań, jednak nie da się ukryć, że przypominały ci one o konkretnym usługodawcy.

Kontakt z klientem, czyli podstawowa rola masowej wysyłki SMS

Wysyłając do swoich odbiorców wiadomości, pracujesz na wizerunek i rozpoznawalność firmy. W dzisiejszym świecie coraz trudniej jest się wyróżnić, dlatego przedsiębiorcy podejmują wiele działań, dzięki którym mogą zostać zapamiętani. Jednym z nich jest masowa wysyłka SMS, oferowana przez platformę mProfi https://mprofi.pl/kampanie/sms-marketing/.

Rodzaje masowej wysyłki SMS

Masowa wysyłka wiadomości mieści się w zakresie kampanii określanej mianem marketingu SMS. Korzystając z tej usługi, możesz stworzyć odpowiedni komunikat, a następnie ustalić termin jego wysyłki do wszystkich odbiorców z twojej bazy. Jej zaletą jest fakt, że można dostosować ją do wymagań i potrzeb każdej branży. Twoi klienci mogą bowiem otrzymać:

  • informacje marketingowe, takie jak komunikaty dotyczące nowej oferty i rabatów,
  • przypomnienie o zbliżającym się terminie wizyty lekarskiej,
  • ostrzeżenie o sytuacjach kryzysowych i awariach w okolicy,
  • wiadomości dotyczące szkoleń i możliwości uczestnictwa w nich,
  • informacje o obowiązkowych płatnościach,
  • dostęp do szkolnej frekwencji dziecka, harmonogramu wycieczek oraz konsultacji,
  • potwierdzenie rezerwacji złożonej w restauracji lub hotelu,
  • formularze do wypełnienia.

Szczególnie interesujący jest ostatni spośród przedstawionych wariantów wiadomości.

Dlaczego warto skorzystać z ankiet online?

Badanie sondażowe to narzędzie doskonale znane studentom, wykładowcom i prognostykom, jednak jest ono również jedną z podstaw marketingu. Dzięki ankietom można bowiem wykonać badanie poziomu satysfakcji klientów. Sondaże pojawiają się wszędzie — znajdujemy je w swojej skrzynce e-mail, w serwisach społecznościowych, a od teraz także w komunikatach SMS.

Co możesz zyskać dzięki ankiecie online? Jako klient masz realny wpływ na zmiany w zakresie usług oferowanych przez markę, z której korzystasz. Jeśli w trakcie waszej współpracy cokolwiek poszło nie tak, w prosty i szybki sposób poinformujesz o tym jej przedstawicieli. Jeśli zaś byłeś wyjątkowo zadowolony z obsługi, natychmiast wystawisz jej pozytywną opinię. Z kolei jako przedstawiciel firmy nawiązujesz relację ze swoim odbiorcą. Przypominasz mu o sobie i dajesz znać, że jego zdanie bardzo się dla ciebie liczy.

Ankiety online rozesłane do dużej liczby użytkowników mają wiele zalet. Przede wszystkim pozwolą ci na wychwycenie powtarzających się — zarówno pozytywnych, jak i negatywnych — opinii. Jeśli wielu klientów zwróci na coś uwagę, prawdopodobnie warto się temu przyjrzeć. Poza tym musisz pamiętać, że odpowiedzi w sondażu udzieli tylko część spośród potencjalnych respondentów. Im więcej ankiet trafi do nich dzięki masowej wysyłce SMS, tym więcej wiadomości zwrotnych możesz otrzymać.

Poznaj możliwości platformy dla firm mProfi już dziś i rozwiń swój biznes!