Problemy Credit Agricole z outdoorem
Credit Agricole prowadzi aktualnie kampanię pod hasłem „I ja szanuję taką chęć słuchania”, jej twarzą jest Dawid Podsiadło. Kampania prowadzona jest między innymi w telewizji, internecie oraz na outdoorze i to właśnie ten ostatni kanał komunikacji stał się przyczyną problemów banku. Chodzi konkretnie o ogromną siatkę reklamową, która zawisła na budynku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Wojciech Wagner zastępca dyrektowa Biura Architektury i Planowania Przestrzennego Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy poinformował na Facebooku, że obecność tej reklamy w tym miejscu łamie przepisy prawa dotyczące reklamy zewnętrznej.
Banku tłumaczy, że posiada wszystkie niezbędne zezwolenia, ale zapowiada sprawdzenie, czy reklama rzeczywiście nie łamie przepisów. Credit Agricole podkreśla jednocześnie, że nie jest właścicielem miejsca reklamowego, w którym reklama została zamieszczona, a jedynie wynajmuje ją od Braughman Media Group, która zapewnia, że posiada wszystkie pozwolenia na tę reklamę.
Źródło zdjęcia: http://centrumpr.pl