Linki sponsorowane – jak z nich korzystać
Google jest obecnie najpopularniejszą wyszukiwarką internetową dostępną na rynku. Przeciętny użytkownik ma domyślnie ustawioną tę stronę jako główną i nie ufa innym witrynom. To dlatego każdemu, kto zaczyna przygodę z zakładaniem własnej strony internetowej zależy na tym, aby była ona jak najlepiej widoczna w Google. Pomagają w tym linki sponsorowane.
Co to są linki sponsorowane?
Linki sponsorowane to nic innego jak reklamy tekstowe, wyświetlające się w wyszukiwarce. Jeżeli użytkownik wpisze w Google jedną z przypisanych do linku fraz, Twoja reklama wyświetla się na górze strony, powyżej naturalnych wyników wyszukiwania. Zwykle, aby wybić się spośród innych witryn, należy poświęcić wiele miesięcy na odpowiednie pozycjonowanie strony, zadbać o to, aby wszystkie teksty były pisane pod kątem seo oraz dobierać odpowiednie słowa kluczowe, które polubi wyszukiwarka Google. Natomiast linki sponsorowane, za które Ty, jako właściciel firmy, zapłacisz, są szybką drogą do uzyskania wielu klientów z poziomu wyszukiwanych fraz kluczowych.
W zależności od budżetu firmy, można ustawić limit kliknięć na dzień. Po uzyskaniu tej liczby, reklama znika z wyszukiwarki i pojawia się następnego dnia. Zwykle takie linki nie są również przypisane do jednego frazy kluczowej. Twoim zadaniem jest ustalenie, do jakich klientów chcesz dotrzeć. Dlatego wybierasz słowa kluczowe, które przekierują do Ciebie odpowiednią grupę odbiorców. Umiejętne wykorzystanie linków sponsorowanych sprawi, że na Twoją witrynę będą zaglądać te osoby, które są zainteresowane tematami przedstawianymi przez Ciebie. Wpłynie to bezpośrednio na rozwój Twojego biznesu.
Kampanie linków sponsorowanych
Wybór fraz, które trafią na listę słów kluczowych Twojej strony, dobór formy reklamy Google oraz optymalizacja strony w taki sposób, aby jednocześnie przyciągała uwagę odbiorców i była przyjazna dla algorytmów, jest trudne i czasochłonne. Jeżeli zajmujesz się dziedziną, która nie wymaga od Ciebie znajomości podstaw seo lub wiedzy na temat pozycjonowania stron internetowych, niezwykle trudno przyjdzie Ci pogodzenie rozwijania firmy z nauką. Dlatego warto postawić na firmę, która pozycjonowanie stron internetowych opanowała do perfekcji. Dzięki temu zyskasz cenny czas, który możesz poświęcić na tworzenie produktów interesujących dla Twojego potencjalnego klienta.
Firmy, takie jak Data Masters, zajmują się całą organizacją. Zaczynając od pomysłu, a kończąc na optymalizacji kampanii tak, aby wyglądała jak najlepiej w wyszukiwarce. Wystarczy, że dostarczysz do nas adres strony internetowej oraz opowiesz o swoim biznesie. Dzięki temu będziemy wiedzieć, czego oczekujesz od współpracy. Kampanię linków sponsorowanych należy odpowiednio zaplanować w taki sposób, aby każda fraza kluczowa była maksymalnie wykorzystana. Pozwoli to na zoptymalizowanie kosztów reklamy w stosunku do jej skuteczności. Wybrane linki będą się wyświetlać nie tylko w wyszukiwarce. Możesz je zobaczyć również na każdej stronie, która obsługuje wyświetlanie reklam Google. Tak przygotowana reklama dostarczy odbiorcy szczegółowych informacji na temat Twojej witryny i zachęci do jej odwiedzin.
Kiedy przekażesz nam potrzebne dane, my zajmiemy się realizacją kampanii linków sponsorowanych. Możesz zdecydować, że pierwszy link sponsorowany to reklama testowa, służąca sprawdzeniu skuteczności takich działań w obrębie Twoich potencjalnych klientów. Kiedy okaże się, że zabiegi służące pozycjonowaniu stron połączone z linkami sponsorowanymi przynoszą spodziewane korzyści, możesz rozważyć wprowadzenie kolejnych reklam, które będą przekierowały do poszczególnych, interesujących miejsc na Twojej stronie.
Kluczowe decyzje w ramach kampanii linków sponsorowanych
Linki sponsorowane Google mają za zadanie przekierować użytkowników na Twoją stronę internetową. Każdy z nich szuka tam konkretnych produktów lub informacji, które kierowały nim podczas wpisywania fraz do wyszukiwarki Google. Dlatego oprócz dbałości o jak najlepsze kampanie linków sponsorowanych, należy zwrócić uwagę, czy Twoja strona jest interesująca dla odbiorców. Kryteria, jakimi kierują się oni podczas oceny witryny są podobne do kryteriów optymalizacji pod kątem seo. W ten sposób dbasz o tworzenie swojej sieci reklamowej.
Jeżeli posiadasz kilka sklepów internetowych, warto zadbać o wyświetlenie reklamy Google, która będzie odsyłała do poszczególnych witryn, w zależności od konieczności klienta. Ale jednocześnie powinieneś rozważyć osobne kampanie linków sponsorowanych dla każdego ze sklepów. Wtedy Twoja reklama wyświetli się częściej, a przekaz reklamowy będzie bardziej czytelny dla odbiorców.
Jak zaistnieć w wyszukiwarce Google?
Masz świetny pomysł na biznes, który wiesz, że jest potrzebny społecznie. Rozpoczynasz działalność gospodarczą, zakładasz stronę internetową i czekasz na swoich klientów. Stawiasz początkowo na reklamy graficzne, które mają za zadanie przyciągnąć wzrok odbiorców. Jednak wszyscy jesteśmy zasypywani kolorowymi reklamami na różnego typu portalach, dlatego przynosi to nie taki efekt, jakiego się spodziewałeś. Dlatego zaczynasz zgłębiać temat linków sponsorowanych. Prawdopodobnie trafisz na jedną z naszych stron, np. https://datamasters.pl/. Zastanawiasz się co dalej?
To proste. Wystarczy, że napiszesz do nas korzystając z formularza kontaktowego. Po przekazaniu swoich danych, my zajmiemy się wszystkim, co jest potrzebne przy uruchomieniu kampanii i sprawimy, że system Google pokaże Twoją witrynę w całym Internecie. Niektóre linki sponsorowane wyświetlają poszczególne części witryny, które interesują odbiorcę. Wtedy atrakcyjność Twojej kampanii znacznie wzrośnie, a wyszukiwane frazy będą odpowiadać Twoim słowom kluczowym. Każda reklama tekstowa zbliża Cię do osiągnięcia sukcesu.
Oprócz linków sponsorowanych, obsługujemy również kampanie adwords. Jeżeli chcesz poznać szczegóły i poprawić jakość swoich usług, korzystając z Google Adwords, skontaktuj się z nami przez formularz.