Browse By

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

W dzisiejszym świecie, skuteczna reklama internetowa to już nie jest tylko coś, co generuje zyski. Wszelkiego rodzaju działania marketingowe muszą być wpasowane w otoczenie, po którym porusza się użytkownik. Tutaj, do wydawców i reklamodawców, pomocną dłoń wyciąga firma ADnativ, specjalizująca się w reklamie natywnej.

Czym właściwie jest reklama natywna i jakie korzyści za sobą niesie?

Określenie „reklama natywna” pochodzi od angielskiego wyrażenia „native advertising”. Oparta jest na procesie, który skupia się na poznawaniu konkretnych użytkowników, przez pryzmat tego, jakie mają zainteresowania oraz tego, na jakich stronach internetowych spędzają najwięcej czasu. Po dokładnym poznaniu użytkownika, reklama pojawia się na stronach wydawców i jest dopasowana do indywidualnych oczekiwań konsumentów. Przykładowo, jeżeli Pan Kowalski interesuje się narciarstwem, to reklamy na jego ulubionym blogu będą powiązane z jego hobby.

Taki sposób reklamowania firm i produktów znacznie zwiększa zainteresowanie użytkowników Internetu. Nie jest to działanie nachalne i agresywne, przez co reklama nie działa na niekorzyść reklamodawcy. Idealnie wkomponowana reklama w treść danego serwisu zyskuje zaufanie konsumentów, ponieważ nie dekoncentruje ich i nie odwraca uwagi od rzeczy, które ich naprawdę interesują.

ADnativ, czyli innowacyjne podejście do reklamy

Podstawą sukcesu ADnativ jest przywiązywanie ogromnej wagi do jakości świadczonych usług. Działalność oparto na najnowszych technologiach, które idealnie współgrają z każdą stroną internetową. Reklamy nie są nachalne i są dopasowane do potrzeb użytkowników. Taka strategia pozwala zmaksymalizować zyski zarówno wydawców, jak i reklamodawców. Reklamodawcy odnotowują bardzo wysokie współczynniki konwersji z indywidualnie skierowanych reklam, co gwarantuje wydawcom wysokie stawki CPM.

Jak równy z równym

Początki ADnativ nie były łatwe. Rynek jest oblegany przez branżowych gigantów, którzy swoją markę budują kilka, a nawet kilkanaście lat. Wybicie się spośród nich, było możliwe dzięki bardzo profesjonalnemu podejściu w dostarczaniu swoim klientom niebanalnych rozwiązań, konkurencyjnych stawek CPM i wielu możliwości reklamowych. Dodatkowo, ADnativ bardzo dba o swoich partnerów, którzy mogą liczyć na stały rozwój sieci oraz profesjonalną pomoc ze strony specjalistów. Wszystko wskazuje na to, że ADnativ ma szansę w krótkim czasie dołączyć do branżowych liderów.

Nienachalna reklama, która jest niesamowicie skuteczna

Według najnowszych badań, reklama natywna przyciąga nawet trzy razy więcej uwagi użytkowników w porównaniu do zwykłej reklamy display’owej. Jest to spowodowane odpowiednim dopasowaniem reklamy do treści, które interesują odbiorców. ADnativ postarało się, by ich reklamy i algorytmy były jak najbardziej przyjazne użytkownikom i zachęcały, zamiast zniechęcać. Znalezienie wspólnego mianownika pomiędzy reklamą, a treścią strony, jest niesamowicie trudnym zadaniem, a firma ADnativ opanowała to do perfekcji. Warto wspomnieć, że reklamy oferowane przez firmę, są w stu procentach responsywne.

Dla wydawców i reklamodawców

Sieć reklamy natywnej od ADnativ jest przeznaczona zarówno dla wydawców, jak i reklamodawców. Firma stale pozyskuje nowych partnerów i aktywnie rozwija swoją bazę klientów. Oczywiście, przedsiębiorstwo nie skupia się wyłącznie na masowym pozyskiwaniu wydawców i reklamodawców. Dla ADnativ najważniejsza jest jakość, bo to właśnie ona pozwala osiągać wysokie wyniki.

Gwarantowane terminowe wypłaty

Wysokie stawki CPM wiążą się z ogromną odpowiedzialnością. Firma, gwarantując takie, a nie inne, warunki współpracy, musi być wiarygodna. Wydawcy bardzo szybko uciekną od kogoś, kto jest niewypłacalny. ADnativ wychodzi naprzeciw swoim klientom i gwarantuje szybkie i terminowe wypłaty zarobionych pieniędzy.

Jak zacząć?

ADnativ postarało się o to, by proces rejestracji był jak najbardziej logiczny i nie sprawiał użytkownikom żadnych problemów. Zarówno wydawcy jak i reklamodawcy wypełniają ten sam formularz rejestracyjny, który można znaleźć TUTAJ.  Po wypełnieniu formularza każdy partner przechodzi weryfikację, która zazwyczaj trwa do 24h.

Po weryfikacji konta, wydawcy otrzymują dostęp do platformy ADnativ gdzie znajdą indywidualny kod do danego placementu, który należy wkleić na swoją stronę w odpowiednią sekcję. To tyle – od tego momentu wydawca zarabia z każdym kolejnym wyświetleniem (przychody są wyświetlane w czasie rzeczywistym)

Reklamodawcy zaś, otrzymują dostęp do panelu, który umożliwia tworzenie oraz optymalizowanie zaawansowanych kampanii reklamowych skierowanych do wybranej grupy docelowej oraz wygodne dysponowanie budżetem.

I to wszystko! Szybko, przyjemnie i bez zbędnych ceregieli.

Wydawco/Reklamodawco, zarejestruj się tutaj: https://panel.adnativ.com/signUp.do

Strona główna ADnativ: https://adnativ.com/

Formularz kontaktowy: https://adnativ.com/#contact