Browse By

Honor 10 – jak cena w stosunku do jakości?

Honor 10 to propozycja od siostrzanej marki Huawei. Ma on być tańszym odpowiednikiem Huawei P20. Doskonałe specyfikacje i atrakcyjna cena zachęcają do zakupu, a tym, co dodatkowo wyróżnia urządzenie wśród konkurencji, jest bardzo ciekawy wygląd. Czy warto zainwestować w ten właśnie model? Honor 10 zachwyca

Wypożyczenie auta na wyjazd za granicę. Procedury wypożyczania samochodu

Wypożyczenie samochodu na wyjazd za granicę to rozwiązanie praktyczne i wygodne. Do wyboru są pojazdy o różnej wielkości, w tym m.in. komfortowe vany, eleganckie limuzyny, kompaktowe auta miejskie czy pojazdy dostawcze. Jednak, aby wynajętym autem móc pojechać za granicę, należy dopełnić odpowiednich formalności.

Boże Narodzenie w listopadzie, czyli o marketingu świątecznym

Coraz bliżej święta… A jak święta, to okres niesamowitych świątecznych kampanii marketingowych, które zaczną się już w listopadzie (a czasem może nawet jeszcze wcześniej). Osoby wrażliwe powoli mogą już szykować chusteczki, które niewątpliwie przydadzą się podczas oglądania niektórych ze świątecznych reklam…

Black Friday i Cyber Monday – inspirujące kampanie '100% for the planet’ i 'Rape us now’, czyli o pozytwnych i negatywncyh przykładach promowania wyprzedaży

Już w listopadzie jedne z dwóch najważniejszych dla handlowców w wielu rejonach świata dni roku: Black Friday (Czarny Piątek) oraz Cyber Monday (Cyberponiedziałek, cybernetyczny poniedziałek). Black Friday wypada w tym roku 23 listopada 2018 (oczywiście w piątek). Cyber Monday, w poniedziałek 26 listopada. W Polsce

Ubezpieczenie na życie w tych sytuacjach nie działa

Kupujemy ubezpieczenie na życie, by zyskać pewność o bezpiecznej przyszłości. Im bardziej rozbudowana forma ochrony, tym lepiej dla nas – możemy liczyć na odszkodowanie lub pomoc ubezpieczyciela. Ale nawet najlepsza polisa nie zawsze gwarantuje wypłatę środków za wypadek czy chorobę. W każdym ubezpieczeniu na życie

Real Time Marketing – najlepsze przykłady kampanii

Reklamy są wszędzie, widzimy je w telewizji, internecie, otwierając skrzynkę pocztową, Facebooka, Twittera. Ze względu na ten nadmiar reklam w przestrzeni publicznej, ludzie po prostu przestają zwracać na nie uwagę, dlatego aby ich zainteresować warto pomyśleć o real-time marketing.