Browse By

marketing

Jak koronawirus wpływa na marketing?

Kolejne fazy pandemii koronawirusa COVID-19 Pierwszą fazę epidemii koronawirusa, czyli prawie całkowite zamknięcie przestrzeni publicznej, mamy już za sobą . Aktualnie jesteśmy w następnej fazie, czyli na etapie częściowego odmrażania gospodarki, otwierania przestrzeni publicznej. Faza ta będzie zapewne rozciągnięta w czasie i kolejne jej elementy

Etui na telefon – wybierz najlepsze

Każdy z nas powinien chronić swój telefon. Niezależnie od tego, czy to najnowszy model z górnej półki, czy może nieco bardziej budżetowa wersja – trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie bez smartfona. Wykorzystujemy go przecież nie tylko do smsowania czy rozmów, ale także do sprawdzania maili, robienia

Serwer SMTP w chmurze

Wciąż rosnący w siłę rynek e-commerce wymaga od sprzedawców stosowania nowoczesnych rozwiązań, poprawiających funkcjonalność aplikacji i systemów transakcyjnych. Ma to bezpośredni wpływ nie tylko na wielkość sprzedaży, ale także na prawidłową komunikację z klientem, która odbywa się za pośrednictwem e-maili. Co zrobić, gdy twoja aplikacja

Jak wybrać skrzynkę na listy – Poradnik

Jednym z nieodzownych elementów wyposażenia każdego domu jest skrzynka na listy. Bardzo wiele osób nie zwraca uwagi na ten element. Warto zwrócić uwagę na fakt, że może ona stać się nie tylko praktycznym miejscem na odbiór naszych listów, ale również ciekawym elementem wystroju. Bez wątpienia

Czym są etykiety personalizowane?

W branży spożywczej i alkoholowej coraz większą popularnością cieszą się etykiety personalizowane, zwłaszcza etykiety shrink sleeve, czyli termokurczliwe. Personalizacja etykiety pozwala na stworzenie atrakcyjnego i ciekawego opakowania produktu, a tym samym na zdobycie większych zysków oraz zaufania konsumentów. Dlaczego warto zdecydować się na etykiety personalizowane?