Przeglądaj

AdWords – Jak skutecznie reklamować się w sieci

„AdWords – Jak skutecznie reklamować się w sieci” to webinar dostępny w strefakursow.pl, a przygotowany i prowadzony przez Roberta Hajduka – certyfikowanego eksperta Google. Szkolenie zostało pomyślane jako wprowadzenie do Google AdWords dla początkujących marketingowców oraz właścicieli firm. Jego zadaniem jest przybliżenie działania Google AdWords

Nowy regulamin Facebooka

Do 25 maja wszyscy użytkownicy Facebooka muszą zaakceptować nowy regulamin, aby móc w dalszym ciągu korzystać z usług serwisu. Wprowadzany właśnie dokument to w dużej mierze działania przeciwko szerzeniu nienawiści (w różnych jej postaciach) oraz niemoralnych postaw. W myśl nowego regulaminu na Facebooku nie będzie

Partner of Promotion zajmie się PR – em dla Polskiej Fundacji Narodowej

Polska Fundacja Narodowa została utworzona z inicjatywny byłej premier Beaty Szydło, a jej głównym zadaniem jest promocja Polski. Fundacja działa dzięki pieniądzom pochodzącym z dużych polskich spółek państwowych, a jej roczny budżet to 100 milionów złotych. Dotychczasowe działania PFN nie spotkały się jednak z akceptacją

Rafał Ryś opuszcza Gray Group Poland

Rafał Ryś po trzech latach pracy w Gray Group Poland pożegnał się ze stanowiskiem deputy creative director i dołączył do działu kreacji Saatchi & Saatchi IS jako nowy associate creative director. Rafał Ryś ma ponad 15 letnie doświadczenie w branży reklamowej pracował w znanych agencjach

Krychowiak i Szczęsny w kampanii Cartoon Netwoork

Telewizja Cartoon Network startuje z kolejną odsłoną kampanii: „Bądź kumplem nie dokuczaj”. Ambasadorami akcji stali się Wojciech Szczęsny i Grzegorz Krychowiak. „Bądź kumplem nie dokuczaj” to kampania skierowana do dzieci szkół podstawowych, której zadaniem jest promowanie pozytywnych zachowań w grupie rówieśniczej i zapobieganie bullyingowi. W

„Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” w salonach Renault

Renault podjął współpracę marketingową z producentami nowej wersji Gwiezdnych Wojen, przy tej okazji marka promuje film oraz swój nowy samochód Renault Kadjar. Kampania reklamowa została przewidziana na 25 europejskich rynków, prowadzona jest za pośrednictwem internetu, telewizji, reklamy kinowej, aplikacji mobilnych, w związku z nią zostały