Browse By

Jakie są skuteczne metody remarketingu w internecie?

Remarketing to skuteczna metoda dotarcia do klientów, którzy już odwiedzili naszą stronę internetową lub skorzystali z naszych usług. Celem remarketingu jest przypomnienie tym klientom o naszej marki i skłonienie ich do ponownego zakupu. Poniżej przedstawiamy kilka skutecznych metod remarketingu w internecie. Reklama display Reklama display

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB – rysik, Nightografia i znacznie więcej!

Samsung Galaxy S22 Ultra 512GB to topowe urządzenie marki Samsung, które może zaoferować swoim użytkownikom wiele innowacyjnych rozwiązań. Na szczególną uwagę zasługuje tutaj jego aparat do zdjęć nocnych czy specjalny rysik, jednak to tylko niektóre cechy, które wyróżniają to urządzenie na tle innych. Jeśli chcesz

Jakie są największe wyzwania dla marketerów w erze cyfrowej?

Era cyfrowa przyniosła wiele zmian w sposobie, w jaki firmy komunikują się z klientami i prowadzą swoje działania marketingowe. Dla marketerów oznacza to wiele wyzwań, którym trzeba stawić czoła, aby utrzymać konkurencyjność na rynku. Oto kilka z najważniejszych:  Personalizacja: Klienci oczekują, że reklamy, komunikaty i

Jakie są różnice między marketingiem B2C a B2B w internecie?

Marketing B2C (business-to-consumer) i B2B (business-to-business) różnią się pod względem podejścia i strategii, szczególnie w świecie internetu. Poniższa tabela przedstawia główne różnice między tymi dwoma rodzajami marketingu. Kategoria Marketing B2C Marketing B2B Adresaci Konsumenci indywidualni Firmy, przedsiębiorstwa Proces zakupowy Krótki i impulsywny Dłuższy i bardziej

Karta pamięci 256 GB – jak wybrać odpowiedni model?

Do czego może przydać się karta pamięci microSD 256 GB? Jeszcze do niedawna taką przestrzeń na dane oferowały laptopy, a dziś jest to optymalna wartość, która sprawdzi się w nowoczesnych smartfonach dla wymagających użytkowników. Ale miejsce na dane to nie jedyna cecha, którą warto sprawdzić