Browse By

Personal branding, czyli jak stworzyć wyrazistą markę w sieci?

W XXI wieku właściwie każdy może stworzyć własną firmę, prezentującą asortyment dowolnego rodzaju. Nie każdy jednak wie, jak zrobić to dobrze, czego efektem są słabo prosperujące przedsiębiorstwa. W działaniach marketingowych najważniejsza jest odpowiednia strategia, dlatego też warto zwrócić się po pomoc do agencji marketingowej, która zaplanuje odpowiedni schemat działania dla konkretnej marki i konkretnymi działaniami doprowadzi do przyciągnięcia nowych klientów oraz zwiększenia zysków. Oczywiście można zająć się tym na własną rękę, jednak bez wiedzy z zakresu tworzenia stron internetowych, pozycjonowania czy prowadzenia profili w mediach społecznościowych, niewiele się zdziała.

W tym artykule postaramy się przedstawić najważniejsze elementy, które doprowadzą Cię to stworzenia silnej i wyrazistej marki osobistej w Internecie!

Czym jest marka osobista?

Personal branding, czyli marka osobista to nic innego jak sposób, w jaki jesteśmy postrzegani przez innych.Powinniśmy wobec tego zadbać o to, aby nasz wizerunek był jak najlepszy, szczególnie jeśli budujemy własną firmę. Stworzenie silnej marki osobistej wymaga pracy, ponieważ nie opiera się to jedynie na tym, co napiszemy o sobie w Internecie. To również nasze działania w realnym świecie, o których następnie możemy opowiedzieć w sieci.

Pamiętaj o tym, aby zawsze na pierwszym miejscu stawiać autentyczność. To ona zagwarantuje Ci dotarcie do grupy docelowej. Autentyczność jest również kluczowa do zachowania spójności komunikacyjnej. Nie możesz w jednej sytuacji mówić o sobie, jak o człowieku pełnym ambicji, który od wczesnych lat pragną tworzyć strony internetowe, a w drugiej przedstawiać swoją młodość w zupełnie inny sposób. Taka narracja na pewno nie przyniesie pozytywnych skutków, a jedynie sprawi, że stracisz zaufanie swoich klientów, pokazując się ze strony nieuczciwej i nieszczerej osoby.

To o co powinieneś zadbać w ramach budowania mocnej marki osobistej, to przede wszystkim:

  • sposób wyrażania się (język, zasady ortograficzne i interpunkcyjne, zasób słownictwa);
  • zdjęcia, informacja, polubione strony czy komentarze na portalach społecznościowych;
  • pogłębianie wiedzy na temat swojej branży;
  • tworzenie własnych artykułów na tematy branżowe;
  • budowanie sieci kontaktów (dyskusje z osobami z branży, które mogą podnieść nasze kompetencje).
strony internetowe lublin

Strony internetowe Lublin – dlaczego własna strona to ważny element w budowaniu silnego wizerunku firmy?

Personal branding dotyczy tak samo Ciebie, jak i Twojej firmy. Na pierwszym miejscu powinieneś zadbać o własny wizerunek, dzięki któremu uda Ci się stworzyć godną zaufania firmę. Jeśli oczyściłeś już swoje profile w mediach społecznościowych, zawarłeś na nich istotne informacje dotyczące swojej pracy i pokazałeś się z jak najlepszej strony – czas zająć się wizerunkiem Twojej firmy. Podstawową rzeczą, która jest konieczna do budowania silnej pozycji marki, okazuje się własna strona internetowa. Tworzenie stron internetowych nie należy do najprostszych zadań, dlatego też powinieneś powierzyć je w zaufane ręce. Wyszukując w Google hasło „strony internetowe Lublin”, znajdziesz proponowane agencje marketingowe, takie jak https://www.ibif.pl/oferta/strony-internetowe, którym możesz zlecić stworzenie strony WWW dla Twojej marki.

Materiał reklamowy.