Przeglądaj

Kategoria: Marketing

Analiza rynku reklamy w 2017 roku

Wartość polskiego rynku reklamy w 2017 r. wzrosła o 2,3% w stosunku do roku poprzedniego – podaje zajmująca się monitorowaniem mediów agencja Starcom. Najsilniejszy wzrost, bo aż o 5,5 punktów procentowych nastąpił w ostatnim kwartale 2017 r., w trzech wcześniejszych odnotowano zaledwie 1% wzrost. Na

Marketingowe trendy i antytrendy w 2018 roku

Marketing jest dziś tak szeroką i szybko zmieniająca się branżą, że chwila nieuwagi może dla firmy odbić się czkawką. Przedsiębiorstwa, które nie są na czasie z nowymi trendami, zwyczajnie tracą szansę dotarcia do użytkowników, a tym samym pozyskania potencjalnych klientów. Na co uwagę zwracają najlepsi

Brief strony www, czyli jak poznać oczekiwania Klienta względem nowej strony www

Strona internetowa jest najcenniejszym źródłem informacji dla obecnych i przyszłych klientów danej firmy, dlatego proces jej tworzenia jest niezwykle ważny. Osoba odpowiedzialna za jej realizację powinna przeprowadzić kompleksowy wywiad, dotyczący preferencji i potrzeb względem projektu, a następnie przeprowadzić Klienta przez wszystkie etapy jego tworzenia. Jak

Porzucone koszyki a marketing automation

Klient wszedł do sklepu miał zamiar kupić towary, ale w ostatniej chwili rozmyślił się, ktoś do niego zadzwonił i musiał wyjść ze sklepu, zostawił wypakowany towarami koszyk i wyszedł – sklep stracił swoją szansę na zarobek. Dokładnie tak samo, a jak pokazują badania BI Intelligence