Przeglądaj

Kategoria: Marketing

Najlepsze piwne etykiety

Rynek piwny zarówno w Polsce, jak i na świecie, dynamicznie się zmienia. Konsumenci coraz chętniej sięgają po piwa niszowe, smakowe i o niższej zawartości alkoholu. Teraz, aby mały browar mógł się wybić nie wystarczy, że produkuje kraftowe piwo – w obliczu rosnącej konkurencji musi się

Jak promować gry komputerowe, czyli o marketingu gier

Niniejszy tekst jest bardzo krótkim wprowadzeniem w tematykę marketingu gier komputerowych. Znajdziesz tu podstawowe informacje dotyczące rynku gier komputerowych oraz tworzenia strategii marketingowej dla gry komputerowej. Co jednak ważniejsze, znajdziesz tu kilka ciekawych odnośników do ‚literatury obowiązkowej’ oraz ‚dodatkowej’ dla osób pragnących zajmować się profesjonalnym

Przemyślany visual merchandising, czyli skuteczna sprzedaż dzięki materiałom POS

Nasycony rynek retail oraz duże zagęszczenie przestrzeni publicznej galeriami handlowymi sprawia, że konkurencyjność na rynku handlu detalicznego stoi na bardzo wysokim poziomie. Konsumenci mogą do woli wybierać spośród ogromu dostępnych produktów zarówno na rynku tradycyjnym, jak i e-commerce. Dlatego też w dobie tak rozwiniętego handlu,

Facebook jak sposób na promocję firmy

Media społecznościowe stały się obecnie jednym z podstawowych kanałów komunikacji z klientami w internecie. Wśród największych i najczęściej wykorzystywanych social mediów od dawna niekwestionowanym królem jest Facebook. Dlatego też żadna firma, która chce odnosić sukcesy w komunikacji z klientami za pośrednictwem social media, nie może

Analiza rynku reklamy w 2017 roku

Wartość polskiego rynku reklamy w 2017 r. wzrosła o 2,3% w stosunku do roku poprzedniego – podaje zajmująca się monitorowaniem mediów agencja Starcom. Najsilniejszy wzrost, bo aż o 5,5 punktów procentowych nastąpił w ostatnim kwartale 2017 r., w trzech wcześniejszych odnotowano zaledwie 1% wzrost. Na

Marketingowe trendy i antytrendy w 2018 roku

Marketing jest dziś tak szeroką i szybko zmieniająca się branżą, że chwila nieuwagi może dla firmy odbić się czkawką. Przedsiębiorstwa, które nie są na czasie z nowymi trendami, zwyczajnie tracą szansę dotarcia do użytkowników, a tym samym pozyskania potencjalnych klientów. Na co uwagę zwracają najlepsi