Browse By

Category Archives: Marketing

Jak promować firmę w czasie pandemii i nie stracić?

O pandemii koronawirusa można i należy rozmawiać w różnych aspektach – zdrowotnym, społecznym czy ekonomicznym, a więc i marketingowym. Wielu przedsiębiorców od miesięcy zastanawia się, jak promować firmę w tej niecodziennej sytuacji. Czy nadal warto inwestować w tanie gadżety reklamowe albo inne, stosowane przez lata

Cyber Monday – czym jest oraz gdzie szukać dobrych przecen?

Cyber Monday to istne święto internetowych wyprzedaży. W tym roku ze względu na panującą pandemię prawdopodobnie odniesie jeszcze większy sukces niż dotychczas! Sprawdź, gdzie szukać najlepszych okazji! Cyber Monday – czym jest i skąd się wzięło to święto? Od lat w Stanach Zjednoczonych istnieje zwyczaj

jak założyć gabinet dietetyczny

Jak założyć gabinet dietetyczny?

Poziom wiedzy Polaków na temat prawidłowego odżywiania oraz znaczenia diety dla zdrowia wzrasta z roku na rok. Coraz więcej osób dba o siebie i chce porzucić niezdrowe, często wyniesione z domu, nawyki żywieniowe. Taka zmiana nie jest łatwa, dlatego wielu ludzi poszukuje pomocy i wsparcia

Nowy wymiar naklejek z logotypem

Doskonalenie wszystkiego, co tylko możliwe przyczyniło się do powstania wielu nowych rozwiązań. Dziś naklejki będące emblematem z logotypem są nie tylko estetycznie wykonane, ale zaskakują ponadprzeciętną trwałością. Pod warunkiem, że zamówimy je u sprawdzonego producenta, możemy liczyć na to, że będą idealnym rozwiązaniem na miarę naszych potrzeb. Na

Jak obudzić w sobie innowatora, czyli jak w błyskawiczny sposób stworzyć ciekawy prototyp z pojemnika na odpady?

Realia współczesnego rynku wymagają od przedsiębiorców sięgania po innowacyjne rozwiązania, których powstawanie nie musi trwać w nieskończoność. Prototypowanie znacznie usprawnia tworzenie innowacji – w krótkim czasie można otrzymać wizualizację produktu końcowego, stworzoną stosunkowo niskim kosztem. Co ważne, powstały produkt może natychmiastowo zostać poddany ocenie docelowych

marketing

Jak koronawirus wpływa na marketing?

Kolejne fazy pandemii koronawirusa COVID-19 Pierwszą fazę epidemii koronawirusa, czyli prawie całkowite zamknięcie przestrzeni publicznej, mamy już za sobą . Aktualnie jesteśmy w następnej fazie, czyli na etapie częściowego odmrażania gospodarki, otwierania przestrzeni publicznej. Faza ta będzie zapewne rozciągnięta w czasie i kolejne jej elementy