Przeglądaj

Kategoria: Marketing

Podsumowanie roku 2018 w social mediach

W 2018 roku w social mediach działo się bardzo wiele: pojawiali się nowi liderzy popularności, znikały konta poszczególnych użytkowników, znikały całe serwisy, pojawiły się nowe możliwości biznesowego wykorzystywania portali, etc.. Największy wpływ na to co działo się w serwisach społecznościowych miała niewątpliwie afera Facebooka. Afera

Najlepsze kreacje/kampanie reklamowe 2018

Co roku na świecie powstają tysiące kampanii reklamowych i kreacji wizualnych. Część z nich przechodzi bez większego echa, o niektórych zapominamy jeszcze zanim zdążymy je zapamiętać, niektóre trafiają w pewne nisze i stają się popularne w wąskich kręgach pasjonatów, są jednak też takie, które przekraczają

Marketing w sieci. Outsourcing od home.pl

Outsourcing marketingu internetowego to spore wsparcie dla firm z każdej branży. W ten sposób poszczególni pracownicy mogą skupić się wyłącznie na zadaniach im poleconych, i w których się specjalizują. Outsourcing pozwala na zaoszczędzenie środków, które można wykorzystać w inny sposób niż na zatrudnienie całego grona

Real Time Marketing – najlepsze przykłady kampanii

Reklamy są wszędzie, widzimy je w telewizji, internecie, otwierając skrzynkę pocztową, Facebooka, Twittera. Ze względu na ten nadmiar reklam w przestrzeni publicznej, ludzie po prostu przestają zwracać na nie uwagę, dlatego aby ich zainteresować warto pomyśleć o real-time marketing.

Ile branża mody wydaje na reklamę?

Branża mody w Polsce jest jednym z najprężniej rozwijających się rynków, również pod kątem reklamowym. Firmy w 2008 r. przeznaczyły na wszystkie możliwe formy reklamy 30 mln zł. Tylko 7 lat później urosły one do blisko 50 mln zł. Ile dokładnie branża mody wydaje na

Nie tylko logo na koszulce – o reklamie w sporcie

Jednym z najbardziej znanych i oczywistych przejawów sponsoringu sportowego jest logo umieszczane na koszulkach zawodników. Istnieje jednak dużo więcej sposobów skutecznego reklamowania z udziałem sportowców. Jaka jest historia sponsoringu sportowego? Jak jeszcze można prowadzić sponsoring sportowy?