Browse By

Gadżety reklamowe – idealne rozwiązanie do firmy

Zwykły długopis, który może stać się reklamą danego przedsiębiorstwa? To możliwe! Gadżety reklamowe są z nami od lat, jest to idealny sposób na zareklamowanie swoich usług.

Logotyp to jeden z kluczowych elementów budowania rozpoznawalności brandu. Znane marki na całym świecie takie jak: Coca Cola, Apple, McDonalds, KFC czy Strabucks posiadają i posługują się swoimi logotypami. Utożsamianie marki z logo jest tak mocno zakorzenione, że gdyby teraz McDonalds zmienił kolor baź czcionkę, nie byłoby to tak oczywiste o jaką firmę chodzi.

Oprócz logo firmy, na takim długopisie, ale i nie tylko, mogą znaleźć się dane kontaktowe firmy, dzięki temu, kiedy potencjalny klient b2b będzie chciał skorzystać z Twoich usług, ma Twoje dane pod ręką. Możliwości, jakie dają gadżety reklamowe, jest wiele. W przypadku kompleksowych usług, ktore świadczy między innymi firma Easy Gifts, jest w stanie Ci pómóc, jak najlepiej spersonalizowac taki upominek.

1. Gadżety reklamowe – na jakie postawić?

2. Zalety gadżetów reklamowych, jako upominku od firmy dla firmy lub klienta

Zastanawiasz się, na jakie gadżety reklamowe możesz postawić? Możliwości jest naprawdę wiele, przekonasz się o tym za chwilę. Z pewnością będzie to doskonała alternatywa dla tradycyjnych metod reklamy. Taki marketing może być idealnym rozwiązaniem. Gdzie znajdziesz gadżety, jako agencja reklamowa? Postaw na przykład na dystrybutora gadżetów Easy Gifts. Firma od lat zajmuję się importem upominków reklamowych, posiada wykwalifikowanych pracowników, którzy zapewniają najlepszą jakość usług. Warto dodać, że  realizacja zamówień dostępna jest w 24h!

Gadżety reklamowe – na jakie postawić?

Przede wszystkim długopisy, to podstawa, ich nie może zabraknąć. Możesz z nich korzystać Ty, ale również Twoi klienci, rodzina, czy pracownicy. To jednak nie koniec, jest wiele więcej ciekawych rozwiązań. Co powiesz na gadżety reklamowe w formie breloków do kluczy? To kolejne świetne rozwiązanie, do każdej nowej umowy podpisanej z klientem, oferuj mu brelok. Oczywiście na nim, jak i na długopisach, nie może zabraknąć nazwy Twojej firmy, loga i oczywiście podstawowych danych kontaktowych, jak e-mail, czy telefon. Czy to już koniec? Ciągle nie! Postaw także na smycze, zegarki, może latarki i ładowarki USB. Wybierz kubki i niezawodne wciąż ulotki z nazwą firmy, czy logiem i danymi kontaktowymi. Zapalniczki, czy zapałki także mogą być upominkiem firmowym. Oczywiście, jeśli Twój klient tego potrzebuje, nie każdy używa zapalniczek i zapałek. Oferta gadżetów reklamowych obejmuję różne kategorie np. do picia, do biura, sportowe, dla dzieci i wiele, wiele innych, także jest z czego wybierać! Oprócz oferty podstawowej bogaty asortyment znanych marek takich, jak: Hugo Boss – oferta artykułów pismienniczych, głośniki i inne urządzenia od JBL’a oraz klasyczne termosy od Stanley’a. Oferta stanowi szeroki wachlarz możliwości!

Zalety gadżetów reklamowych, jako upominku od firmy dla firmy lub klienta

Przede wszystkim możliwość zareklamowania swojej firmy, to podstawowa zaleta, która sprawi, że większa liczba osób w ogóle się o niej dowie. Dodatkowo warto tutaj podkreślić znaczenie logo, które mówi więcej niż tysiąc słów. Współcześnie, budowanie wizerunku marki, proces, który trwa przez lata, znacząco wpływa na jej rozpoznawalność. Czy to koniec? Oczywiście, że nie! Zalet jest więcej, kolejną może być fakt, że upominki zawsze są miło odbierane przez innych. Masz więc pewność, że Twój kontrahent, czy klient będzie z tego zadowolony. Musisz jednak stawiać na rozwiązania, które pozwolą odpowiednio zareklamować firmę, muszą być jednak również trwałe. Dokonasz tego, jeśli postawisz na wysokiej jakości techniki znakowania. Te uzyskasz we współpracy z firmą Easy Gifts, o której pisaliśmy powyżej. Sprawdź ich ofertę i zamów coś, co spełni Twoje oczekiwania.