Browse By

„Po prostu dobra praca”, czyli emplyer branding Lidla

Lidl posiada w Polsce ponad 600 sklepów, zarobki w Lidlu w ciągu 2017 r. wzrosły o 9,3% w skali roku a minimalna stawka pracowników wynosi 2 800 zł brutto. Sieć zatrudnia w naszym kraju ponad 15 tysięcy osób i chce zatrudnić jeszcze więcej. Właśnie zdobyciu nowych pracowników ma służyć uruchomiona 18 kwietnia kampania „Po prostu dobra praca”. Kampania ma zachęcić do pracy w sklepach sieci, podkreślono w niej między innymi bliskość miejsca pracy od miejsca zamieszkania oraz możliwość podjęcia wakacyjnej pracy w Lidlu.

Za zakup mediów na potrzeby tej kampanii odpowiada dom mediowy Havas Media ma ona być prowadzona przede wszystkim na nośnikach zewnętrznych: bilbordach i city lightach, za pośrednictwem ulotek, plakatów rozwieszanych na uczelniach, gazetek promocyjnych Lidla oraz reklam indoor w sklepach marki. Funkcję wspierającą pełni reklama radiowa oraz reklama online. Co ciekawe Lidl nie zdradza, która agencja jest odpowiedzialna za realizację tej reklamy.

Źródło zdjęcia: http://www.wirtualnemedia.pl