Przeglądaj

Kategoria: Kampanie reklamowe

„Po prostu dobra praca”, czyli emplyer branding Lidla

Lidl posiada w Polsce ponad 600 sklepów, zarobki w Lidlu w ciągu 2017 r. wzrosły o 9,3% w skali roku a minimalna stawka pracowników wynosi 2 800 zł brutto. Sieć zatrudnia w naszym kraju ponad 15 tysięcy osób i chce zatrudnić jeszcze więcej. Właśnie zdobyciu

Born2be z internetu na ulice Warszawy, Sopotu, Olsztyna i Opola

Działania w internecie i telewizji Sklep internetowy Born2be od miesiąca prowadzi kampanie reklamową w telewizji i internecie pod hasłem: „Born2be. Dodaj do ulubionych”. Spoty reklamowe i działania internetowe mają kreować i utrwalać wizję marki jako spełniającej założenia „smart livign”, czyli miejsca gdzie oferowany jest szeroki

Influencerzy w kampanii marketingowej

W dobie tak dużej konkurencji, jaką mamy w dobie XXI wieku, przedsiębiorcy chwytają się każdej sposobności, aby wyjść przed szereg i lepiej zareklamować swój produkt lub usługę. Poza mniej lub bardziej klasycznymi kampaniami reklamowymi wiele dobrego można osiągnąć na mocy współpracy z influencerami. Kim jest