Przeglądaj

„Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” w salonach Renault

Renault podjął współpracę marketingową z producentami nowej wersji Gwiezdnych Wojen, przy tej okazji marka promuje film oraz swój nowy samochód Renault Kadjar.

Kampania reklamowa została przewidziana na 25 europejskich rynków, prowadzona jest za pośrednictwem internetu, telewizji, reklamy kinowej, aplikacji mobilnych, w związku z nią zostały także zorganizowane eventy w salonach Renault oraz konkurs, w którym można wygrać promowany przez koncern samochód oraz gadżety kolekcjonerskie związane z filmem.

12 maja w wybranych salonach Renault odwiedzający będą mieli okazję obejrzeć przedpremierowe fragmenty filmu „Han Solo. Gwiezdne wojny – historie” w technologii VR. Ponadto we wszystkich salonach zostanie zorganizowany „Dzień Crossoverów” promujący premierę filmu i umożliwiający wygranie kolekcjonerskich gadżetów.

Na potrzeby kampanii przygotowano także aplikację mobilną, która sprawia, że użytkownicy telefonów, którzy przy pomocy aplikacji Shazam zeskanują reklamy mówiące o partnerstwie Ranault i filmu, zobaczą samochód, tak jakby faktycznie się on przed nimi znajdował.

Źródło zdjęcia: http://www.wirtualnemedia.pl/