Przeglądaj

Udogodnienia dla PrestaShop

Sprawnie działający sklep internetowy to podstawa w branży e-commerce. Co możemy zrobić, by zwiększyć współczynnik konwersji w naszym sklepie i aby nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów?

Sytuacja pandemii i spowodowane nią zamrażanie gałęzi gospodarki spowodowało dynamiczny wzrost sprzedaży online. Z jednej strony wiązało się to ze zmianą zachowań konsumentów, którzy musieli przystosować się do nowych warunków, z drugiej – wielu przedsiębiorców zdecydowało się na założenie sklepów w sieci. Tak czy inaczej, inwestycja w sklep internetowy z pewnością opłaci się w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy.

Sklepy PrestaShop

Każdy, kto prowadzi mały lub średni sklep internetowy, na pewno zna oprogramowanie PrestaShop. To skuteczne i innowacyjne oprogramowanie umożliwiające założenie sklepu online. Chociaż zawiera ponad 300 różnych funkcji, nie zaszkodzą mu różne dodatki, które oferują sklepy PrestaShop https://x13.pl/indywidualne-sklepy-prestashop.

Jak ulepszyć swój sklep internetowy?

Jeden z dodatków oferowanych do sklepów internetowych PrestaShop pozwala na znaczące ułatwienie procesu zamówień. Walidacja (czyli zasygnalizowanie, czy wpisane dane są poprawne) pól, w których klient wpisuje swoje dane, ułatwia doprowadzenie transakcji do końca. Zyskujemy w ten sposób pewność, że klient nie zniechęci się do zakupu w naszym sklepie, jak to ma miejsce w sytuacjach, gdy po żmudnym wypełnieniu przez kontrahenta licznych pól wyskakuje błąd strony.

Dodatek umożliwia też klientowi szybki wybór dostępnych płatności i dostawców. Warto w niego zainwestować, biorąc pod uwagę, że w czasie pandemii coraz więcej seniorów przekonuje się do zakupów online, a przecież nie chcemy ich zrazić do swojej marki przez skomplikowany proces zamówienia, prawda?

Transparentne podanie cen

Jeśli Twoimi klientami są osoby prowadzące działalność gospodarczą, na pewno zdecydowanie za często spotykasz się z pytaniami o cenę brutto i netto. Jedna z modyfikacji do PrestaShop gwarantuje prezentację ceny netto i brutto, a także aktualizację ceny przy zmianie atrybutu. Dzięki temu rozwiązaniu klient ma pełny ogląd ceny uwzględniającej wartość podatku.

Ułatwienia dla darmowej dostawy

Interesującą modyfikacją w sklepach PrestaShop jest na bieżąco informowanie klienta poruszającego się po sklepie online, że w swoim zakupowym koszyku przekroczył kwotę potrzebną do otrzymania darmowej wysyłki. To marketingowo bardzo efektywne rozwiązanie, które zatrzyma klientów na naszej stronie dłużej i skłoni ich do kolejnych zakupów.