Przeglądaj

Nie dla pas kiełbasa, nie dla Margaret Warka Radler

Nadchodzi lato, a wraz z nim Grupa Żywiec wprowadza na rynek dwa nowe smaki Warki Radler: grejpfrutowo – pomarańczowy i jabłkowo – miętowy. W związku z tym ruszyła kampania promujące Warkę Radler 0,0%, w spotach reklamujących piwo wzięli udział Margaret, Rafał Maserak i Maciej Maleńczuk.

Postacie Margaret, Maseraka i Maleńczuka stały się symbolami dla cech, które posiada nowy produkt Warki, jednak każdy z nich ma tylko jedną z tych cech dlatego nie mogą się stać oni twarzą kampanii Radlera. W spocie słyszymy, że Margaret za bardzo kojarzy się z lemoniadą, Maserak wcale nie kojarzy się z piwem, a Maleńczuk za bardzo kojarzy się z alkoholem, a Warka Radler to połączenie piwa i lemoniady, ale bez alkoholu.

Kampania reklamowa ruszyła 16 kwietnia, za jej kreacje odpowiada agencja Lvov, a nowa szata graficzna puszek i butelek Warki 0.0% jest wynikiem działań agencji BNA. Media zaplanował dom mediowy Starcom, kampania będzie prowadzona w telewizji i internecie.

Źródło zdjęcia: http://www.wirtualnemedia.pl/